Gå til innhold

Anmeldelse: Gears of War 2 (X360)


Gjest Bruker-127711

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv ville jeg bare gitt det 9\10 men det er min mening.

 

SPOILER!

 

 

Ene banen blir du spistaven makk! og så skal du vere inni og løpe vekk fra rullendeballer. klassisk Crash bandicot. Og en annen gang regner det noe som ligner glassbiter så du må gå under tak og dør viss du går ute i "regnet". Sistebossen er til og spy av. jeg ogen venn spilte co-op ogtok han på mindre en 30 sec uten og miste noe som helst liv. vis du tenker "ja han spilte sikkertpå casual" tar du grundig feil vi spilte nemmelig på Hardcore.

 

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar
Jeg likte det første Gears of War svært godt, men det bli nesten en parantes i forhold til oppfølgeren.

Der var jeg solgt...

 

Nesten litt irriterende at alle storspillene ser ut til å innfri i høst. Dette vil koste ytterligere tid og penger.

Det der begynner nærmest å bli en klisjé. Man kan da spille favorittene først, og kjøpe de andre på billigsalg senere. Så har man noe å kose seg med ei stund :p

 

Frista til å gi Gears of War 1 en ny sjangse.

Lenke til kommentar
Gears of War var spillet som fikk meg til å forandre mening om FPS på konsoll..

 

Dette skal kjøpes! :)

 

synd at det ikke er ett FPS spill da :p

 

 

Gears of War var spillet som fikk meg til å forandre mening om FPS på konsoll..

 

Dette skal kjøpes! :)

 

Så hyggelig siden dette ikke er et fps. :p

Hva kalles sånne spill da?

 

"Skytespill", da.. Jeg likte aldri skytespill på konsoll før GoW

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Så begeistret er jeg at jeg kårer Gears of War 2 til det beste actionspillet jeg har testet noen sinne. For meg ble dette en komplett spillopplevelse, der tilstedeværelsen nærmest tok overhånd. For første gang i min anmelderkarriere, i anmeldelse nummer 196 for Gamer.no, har jeg fått oppleve et produkt som fortjener vår absolutte toppkarakter. Derfor håper jeg flere vil sitte igjen med den ekstremt gode følelsen jeg hadde da Gears of War 2 ble rundet – dette var en reise jeg ikke ville vært foruten for alt i verden.

 

 

Fy, så mange bra spill det er i det siste!

Oh yeah..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...