Gå til innhold

Nytt Company of Heroes til våren (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv spilt CoH mye på min gamle laptop (husker ikke specs men LAVE), spilte da med laveste settings, men native oppløsning. Så utrolig bra ut og gled avgårde som bare det (rent bortsett fra når det regner granater og et par røykgranater fra paradrops). Forhåpentligvis er ikke systemkravene endret alt for mye. Gleder meg til en utgave fra nyere tid jeg:)

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar
Selv på min råe pc så kan det ofte lagge som faen, da hjelper det ikke med å ha en rå maskin ser det ut som

 

Dette kan bli bra, selv om jeg er ikke så fan av originalen att det gjør noe!

Jeg har samme PC som det utenom grafikkortet som er et HD 4870 (litt bedre enn GTX 260 som du har) og merker ikke noe særlig lagg nå jeg spiller det på høyste grafikkinnstillinger.

Lenke til kommentar
Har selv spilt CoH mye på min gamle laptop (husker ikke specs men LAVE), spilte da med laveste settings, men native oppløsning. Så utrolig bra ut og gled avgårde som bare det (rent bortsett fra når det regner granater og et par røykgranater fra paradrops). Forhåpentligvis er ikke systemkravene endret alt for mye. Gleder meg til en utgave fra nyere tid jeg:)

Spillet kjører utrolig bra på dårligere systemer ja :) . Med det mener jeg i forhold til grafikken som faktisk er ganske bra med alt på low. Spilt spillet en del på en PC med AMD 3000+, 1 GB RAM og 6600 GT uten noe nevneverdig lagg.

 

Men nå er det litt kjedelig å spille dette spillet siden jeg har glemt alt og suger balle. Prøvde akkurat en runde og ble ræveid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette er motoren som burde vært brukt i Red Alert 3 med vann seff...håper bare de gjør noe lignende med en Ra4 i fremmtiden. Bygger det på en lignende men forbedret motor.

 

Eller C&C Generals 2

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Selv på min råe pc så kan det ofte lagge som faen, da hjelper det ikke med å ha en rå maskin ser det ut som

PC'en min har en 3,2GHz Pentium 4 prosessor, 3gb minne og ett HD4850 grafikkort. Jeg kjører alt på høyeste med ca. 55 fps i gjennomsnitt. Viktig å nevne at jeg ikke har DX10. Likevel merkelig at det da lagger som faen for deg inni mellom, ettersom du sikkert har en mye bedre PC enn meg :hmm:

Endret av Mumba
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Første Coh var helt rått. Så kom opposing fronts der jeg syns de har vært litt kjipe med units, men med en mod innstallert var det fett det og. Gleder meg masse til tales of valor. Håper bare for alles del at ikke kravene blir noe høyere. Eller så må man ha en pappa som jobber på databutikk, og det har ikke jeg:P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...