Gå til innhold

Har du noen millioner til overs?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, waste...

 

Kan du slutte å lage slideshow "Nyheter" nå?:realmad:

Finn heller noe som er verdt å skrive om.

 

Dette har er kanskje gøy når jeg leser overskriften, men når jeg går inn på "artikkelen" hva ser jeg? bare bilder så langt jeg ser. Jeg vil ha en artikkel, ikke agurknyttbilder :wallbash:

 

 

Skriv det ihvertfall på tek.no og ikke hardware.no også, så kan "nyheten" få lov til å bli spammet der.

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Mer interessert i hvordan man kan få tak i de japanske jomfruene jeg. *Kremt*. Men fra spøk til revolver. Det er jo opplagt morsomt å se bilder av dyre gjenstander. Men jeg trodde misjonen til Hardware.no var å levere maskinvare-relaterte nyheter og saker til oss lesere? Ikke å tilby slideshows av dyre, rare eller unyttige gjenstader, samt gjenstander med andre "kvaliteter" og egenskaper.

Lenke til kommentar

Vil anta at Kjersti ikke bare lager saker, poster dem og krever penger for det uten at hun har fått noe som helst go-ahead fra eierne. Og som det sies: HArdware.no HADDE kanskje som motivasjon å tipse om de nyeste tingene mens det ennå var en entustiastdrevet side. For all del, det er er jo entusiaster som skriver nå også, men hele nettverket ble jo kjøpt opp av Edda-media eller noe, og de ønsker kanskje flere lesere, siden regnestykket går som så:(antall brukere)*(fast sum for hver bruker)=omsetning.

 

Om summen er fast, så er det antall brukere som må økes, derfor slike artikler. Og så må jeg få si at jeg personlig synes slike artikler er artig lesning. Hva forventer man egentlig når man går inn på en artikkel som heter "Har du noen millioner til over" eller "verdens dyreste mobiltelefon"?

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager klarer de å få 130 kulelagre inn i den telefonen?

 

Tipper det skal være ett kulelager med 130 kuler.

 

Fullt mulig med 130 kulelagre i en telefon... Da jeg ikke fikk med meg hvor de sto antar jeg det var en slidetelefon der målet var at den skulle vært vannvittig jevn å åpne?

Lenke til kommentar
Kabinettet er i platina og har Intels 3 GHz E6850 Core 2 Duo-prosessor, 2 GB DDR2-minne og Blu-ray-spiller, til den nette sum av 80 millioner yen. I norske kroner blir det rundt 5,3 millioner ...

 

E6850 og 2GB DDR2?? Greit nok at kabinettet er det som koster, men hadde jeg vært typen som har 5+ mill å avse til en PC, så ville jeg forventet at kompoentene inni kassa skulle være state-of-the-art også.

Lenke til kommentar
lissom, det er karbonfiber... det er lettere...enn...vent litt..hmmm...

 

 

Ja det tenkte jeg også. Så da stjeler jeg litt ifra wikipedia , sitat:

 

Carbon fiber or carbon fibre[1] (alternately called graphite fiber, graphite fibre or carbon graphite) is a material consisting of extremely thin fibers about 0.0002–0.0004 inches (0.005–0.010 mm) in diameter and composed mostly of carbon atoms. The carbon atoms are bonded together in microscopic crystals that are more or less aligned parallel to the long axis of the fiber. The crystal alignment makes the fiber incredibly strong for its size. Several thousand carbon fibers are twisted together to form a yarn, which may be used by itself or woven into a fabric.[2] Carbon fiber has many different weave patterns and can be combined with a plastic resin and wound or molded to form composite materials such as carbon fiber reinforced plastic (also referenced as carbon fiber) to provide a high strength-to-weight ratio material. The density of carbon fiber is also considerably lower than the density of steel, making it ideal for applications requiring low weight.[3] The properties of carbon fiber such as high tensile strength, low weight, and low thermal expansion make it very popular in aerospace, civil engineering, military, and motorsports, along with other competition sports.

 

Så mon tro om de som har laga ei slik musmatte ser for seg masse gamers som spinker og sparer til no sånt =)

Lenke til kommentar
Kabinettet er i platina og har Intels 3 GHz E6850 Core 2 Duo-prosessor, 2 GB DDR2-minne og Blu-ray-spiller, til den nette sum av 80 millioner yen. I norske kroner blir det rundt 5,3 millioner ...

E6850 og 2GB DDR2?? Greit nok at kabinettet er det som koster, men hadde jeg vært typen som har 5+ mill å avse til en PC, så ville jeg forventet at kompoentene inni kassa skulle være state-of-the-art også.

Tenkte jeg også på. Når du først har fem millioner, har du helt sikkert fem millioner og ti-tjue tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...