Gå til innhold

Kulturo: Silence! I kill you!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeff Dunham er stilig, men etter at de begynte å stappe Achmed på 25-kroners mobilklipp og sende det mellom hvert jævla program på tv gikk jeg egentlig litt lei.

 

AGREED INDEED!

Samma her.

Lenke til kommentar
Jeff Dunham er stilig, men etter at de begynte å stappe Achmed på 25-kroners mobilklipp og sende det mellom hvert jævla program på tv gikk jeg egentlig litt lei.

Den der reklame greien er bare tåpelig. Kan de ikke finne noe annet å melke dritt ut av?

 

Jo, eller... det er irriterende uansett hva de melker. Sånne reklamer der du betaler så så mye for så så mange videoer i måneden(som du uansett kan bruke 10 min på å hente ned fra Youtube hvis du absolutt må ha dem) er utrolig stygge. Håper ikke folk går på sånt, det er ekstremt mye penger å betale for noe du kunne fått gratis med littegranne innsats 8)

Bortsett fra det er jeg også drittlei de reklamene med frosker, kuer og kaniner som lager stygge sanger eller eventuelt ødelegger fine klassikere. Æsj.

Endret av essi
Lenke til kommentar

Har jo blitt helt latterlig med de Jamba-reklamene, da. Nå har de bare lagd masse nye linjer med etterlignet stemme og bilde av Achmed. "Silence you stupid swede" har vel aldri Jeff Dunham sagt. 25kr pr nedlasting så blir du "bare" medlem for livet for 30kr uka osv osv. Hører lett at de ikke engang er Jeff på de nye snuttene, bare en som ligner litt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Men hvis dere tror det er ille med slike reklamer på norsk MTV, burde dere ta en tur til Tyskland (eller ikke). Der gikk jamba KONSTANT i alle reklamepausene, gjerne samme reklamen 2-3 ganger på rad, så en annen, også Jamba på nytt. Spesiellt på natta (innimellom alle telesex-annonsene). Helt sprøtt.

Lenke til kommentar
Trodde egentlig det var ulovlig å sende slike tv-shop reklamer på norsk-tv? Slik som den der radaren eller "den nakne titteren". Får bare vondt av å se på det.

 

Hvis jeg ikke tar feil så sendes vel bare de reklamene på TV3 og Viasat 4, og det sendes jo fra England. Dog, kan hende jeg tar feil :)

 

 

Syns ikke noe med Achmed the dead terrorist er spesielt morsomt i det hele tatt... måtte nesten sjekke ut klippet på youtube etter å ha sett reklamen, og skjønner ikke hypen i det hele tatt. Karl & Co istedenfor - anytime...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...