Gå til innhold

Apple blokkerer Opera Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner ikke at Opera gadd å prøve en gang.

Alle vet jo hvordan Apple er, her skal vi ikke lage gode produkt eller gjøre kundene fornøyd. De vet jo alt folk kjøper produktet uansett.

 

Håpløst hele Apple!

 

Jeg tror de gjorde det for å få frem et poeng, og basert på responsen ser det ut til å ha virket. :yes:

Lenke til kommentar

Så utrolig dårlig av apple. Skjønner ikke hvorfor de vil holde på sånn, når det kun går i forbrukerens favør, og apple ikke taper en krone på det. Det vil sannsynligvis bare gjøre telefonen deres enda mer populær.

 

Må si meg utrolig fornøyd med iphonen min. Den er rett og slett genial til mitt bruk, men alle disse meningsløse restriksjonene til apple gjør at jeg garantert ikke kommer til å kjøpe neste generasjons iphone. Går mye heller for google android, eller kanskje windows mobile til og med, om de får et litt raskere grensesnitt.

 

Det er rett og slett for mye galt med Apple. De lager helt utrolige produkter, men når de behandler oss kunder på denne måten, skal de ikke belønnes for det. Apple må være det eneste firmaet, som i prinsippet sier til kunden "Vi flår deg", men likevel lykkes i markede. Beundringsverdig, men ikke noe man burde støtte!

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke at Opera gadd å prøve en gang.

Alle vet jo hvordan Apple er, her skal vi ikke lage gode produkt eller gjøre kundene fornøyd. De vet jo alt folk kjøper produktet uansett.

 

Håpløst hele Apple!

 

Jeg kjøpte iphone PÅ TROSS av apples ubruklige itunes å knallharde restriksjoner på tredjeparts programvare...

Rett å slett fordi den er bedre en alle andre mobiler til mitt bruk.

 

At folk kjøper dårlige produkter kun pga av merkenavnet faller på sin egen urimlighet...

Lenke til kommentar

Ja, listen med argumenter for og ikke kjøpe noe fra Apple blir bare lengre. Det skulle ikke vært lov for en produsent av elektroniske produkter og holde på slik. Det som er så synd er at det ikke virker til og skade bedriften nevneverdig.

 

Men, det er jo slikt tull en produsent som er redd for konkuranse foretar seg. De er vel redde for at Opera vil vise kjøperne hvor bra alternativer til Apple programmer er.

 

Nei til konkuranse!!! :thumbdown:

Monopol FTW!!! :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...