Gå til innhold

Anmeldelse: Far Cry 2 (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes heller ikke at de vaktpostene er så irriterende som mange synes, men hadde ønsket at den hadde vært tweeket litt. hadde vært kjekt om de ikke hadde angrepet deg så mye i starten, men gradvis økt sammen med repurtationen. kunne også tatt litt tid for vaktene til å komme tilbake til vaktpostene. og med tanke på hvor korrupt landet er, hvorfor ikke bestikke dem eller noe?

Lenke til kommentar

Meget enig i anmeldelsen.

 

Vaktene fant jeg fort ut hvordan jeg skal unngå, og liker å reise fra en side av kartet til det andre, gjør at oppdragene føles litt mer meningsfylte, og elsker reisen i seg selv. Jeg spiller det på PS3, og må si at jeg liker å ikke ha quicksave, gjør det hele litt mer spennende, du må tenke deg mer om før du gjør noe dumt, samt så gjør du din buddy som redder deg mer meningsfull.

 

En del småfeil, dårlig AI, men ellers elsker jeg spillet.

Lenke til kommentar

det som irriterer meg, ganske mye, at ALLE biler har en slags SPERRE så de plutselig stopper opp på 60 Miles / 100Km/t WTF?? hvorfor har de gjort dette? Hadde vært så gøy og utfordrende å råkjøre i Afrika

 

EDIT: Men når du har litt nedoverbakke, så går de plutselig litt fortere. Plagsomt

Endret av hproslan
Lenke til kommentar

Personlig synes jeg ikke dette spillet fortjener mer enn 7/10. Det er et godt spill når man setter seg inn i det, men har for mange feil til at jeg ville gitt det 8/10.

Jeg er veldig enig i det du skriver om at verdenen er begrenset. Gang på gang støter jeg på usynlige vegger når jeg prøver å klatre over fjell... Jeg trodde poenget med slike spill var at det ikke skulle være usynlige vegger?

Det du sier om lagringspunktene er jeg faktisk helt uenig i. Jeg har spillet på Xbox 360, og elsker det faktum at jeg ikke kan lagre hvor og når jeg vil. Det gjør at jeg bruker mye lenger tid på å planlegge situasjonene, og ikke bare løper inn og dør med en gang.

Jeg synes du burde nevnt noe om AI'en, da det har vært en del snakk om den. Personlig synes jeg den er alt for dårlig, og er med på å ødelegge en ellers god opplevelse... :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...