Gå til innhold

Kulturo: Klassikeren: The Return of the Jedi


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde maraton i sommer med en gjeng. 14 timer Star Wars i ett er en opplevelse man sent glemmer. Det hele ble selvsagt enda bedre ved å se de i hd. :D

 

Til sammen vil jeg si at dette er den beste filmserien i historien. Og forresten, veldig bra artikkel. :thumbup:

 

Håper bare at Lucas snart klarer å gnu et en Blu-ray release.

Lenke til kommentar

Min favoritt i den gamle trilogien, og kanskje hele sagaen. Kommer aldri til å glemme da jeg så denne hjemme på VHS med de fryktelige sluttscenene der keiseren gjør ... ja jeg skal ikke avsløre, men dere skjønner ;)

 

Veldig interessant artikkel, utrolig dumt synes jeg likevel at Steven Spielberg ikke fikk regissert den. Kunne blitt en av hans beste filmer!

 

:)

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Damene like de søte bjørnene, samme med ungene. Så om mannfolka kan være litt mer givende så kan man innrømme at produktet SW ble mer universal ved deres inntog. Spin-off filmer fikk de også.

 

Ungene har vel sett denne filmen 25 ganger de siste 2 månedene. Jeg elsker Star Wars, det gledet meg ekstra at Pokemon nå ikke er "kult" lenger. Det er Star Wars for alle penga for de to småtrollene mine (samt alle ungene i nabolaget). Rett og slett fantastisk.

 

I tillegg kan jeg si til ungene at de "ikke må bli sint, husk det er veien til den mørke siden av kraften" :wee:

 

Jedier burde ledet barne-tv. Uten tvil.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært av den oppfatning av A New Hope og The Empire Strikes Back har knivet om SW-tronen, men etter å ha sett den orginale trilogien igjen for en liten stund siden skiller The Return of the Jedi seg ut som den klart beste. For det første: Den er LENGRE. De to første filmene blir altfor korte spør du meg, og det fokuseres på alt for lite i en to timer lang film. Litt vanskelig å forklare, men for min del så gir ROTJ mer mening og mer dybde. For å ikke snakke om Luke sin endelige konfrontasjon med Vader, etterfulgt av keiseren.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...