Gå til innhold

Nytt Football Manager ferdig (PC/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjør du da virkelig med SecuRom også nå?

Tror det faktisk er SecuRom som følger med her, noe som er helt tragisk da det virker som faktisk både UbiSoft og Sports Interactive også skal begynne å tre detta over hode på oss! Som om ikke Electronic Arts var ille nok!

 

Da ser det ut som jeg må boikotte:

 

- Red Alert 3

- Football Manager 2009

- Spore

- FarCry2

 

Kommer vell flere gode tittler med SecuRom også nå som det virker som at alle produsenter skal begynne å tre det over hode på de som faktisk kjøper spillene deres, helt tragisk :thumbdown:

 

Må jeg virkelig være pirat for å slippe sånt makkverk?

Og de lurer på hvorfor det er piratkopiering?

Lenke til kommentar
Her får man vel tilbake installasjoner når man avinstallerer? Så det blir vel ikke helt det samme?

Helt riktig. Her er det faktisk et tillegg til hva andre spill tillater, så jeg ser på dette som et stort pluss, så lenge man avinstallerer "korrekt". Nå trenger man ikke bruke NoCD-cracks for å tillate å spille et spill på forskjellige PCer. Topp!

Lenke til kommentar
Her får man vel tilbake installasjoner når man avinstallerer? Så det blir vel ikke helt det samme?

Helt riktig. Her er det faktisk et tillegg til hva andre spill tillater, så jeg ser på dette som et stort pluss, så lenge man avinstallerer "korrekt". Nå trenger man ikke bruke NoCD-cracks for å tillate å spille et spill på forskjellige PCer. Topp!

 

Det er akuratt det samme med Far Cry 2...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...