Gå til innhold

HP med ny nett-PC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan også trygt anta at skjermen er 10-tommer stor, og at den vil drevet av en Intel Atom prosessor.
Ser ut som en direkteoversettelse fra notebookreview. Har dere ikke egne meninger eller? :tease:

 

Håper virkelig at denne spådommen ikke stemmer, og at HP har oppdatert til via nano i stedet. *krysse fingere*

Lenke til kommentar

Spennende.. Men jeg synes netbook-segmentet begynner å bli vel overfylt av kloner nå.. ALLE bygger på de samme innvollene (bortsett fra de to som har VIA).. Håper inderlig at det kommer flere alternativer snart.. Dessuten synes jeg en del av disse maskinene er litt vel hypet opp, og kun en brøkdel av dem kommer på det norske markedet og da gjerne lenge etter resten av verden.. Netbookene er morsomme, men tross alt er de ikke mer enn en vanlig bærbar med begrensede muligheter.. Jeg har selv brukt en netbook, men foretrekker fremdeles å bruke min fire år gamle HP Compaq nx7010 som har litt skikkelig oppløsning på skjermen og gode taster. Den er ikke noe ekspresstog, men med linux surrer den og går helt fint for mitt behov. Nå er jeg heller ikke av den typen som MÅ ha med meg laptopen min overalt heller, da, så portabilitet er ikke noe stort problem for min del..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...