Gå til innhold

Test: Mionix Saiph 3200 & 1800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende. Synes forøvrig det hadde vært kult om dere kunne gjøre en test av ymse steelseries-produkter også, da særlig fra deres Pro Gaming-serie. De leverer jo også mange typer musmatter (aluminium, plast, stoff) i forskjellige størrelser, samt en god del headset for gaming (PC og X360). Mitt inntrykk er at dette er svært solide produkter, men det hadde vært gøyalt å se en test av produktene!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mmmkay, har kjøpt Saiph 3200 jeg. Kasnkje ikke det samrteste valget, men jeg kjøpte den allikevel. Musen sitter godt i hånden, men har en stor ulempe, jeg har rett og slett ikke noe kontroll over den når jeg spiller. Den flykter! Musepekeren beveger seg ikke jevnt, den vil ikke følge den ruta som jeg drar i, og derofr suger den til FPS. Så lurte jo på om noen har nogen tips. har skiftet utallige udnerlag og spille på. At the moment spiller jeg på en stoffmusematte.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Saiph 3200

 

Sorry at jeg bumper en så gammel tråd men vil bare si at etter jeg testet denne musa på en nettcafe "Everlast i VÄXJÖ Sverige" valgte jeg og kjøpe den ... Den slår garantert min gammle Krait ned i grusen dette er den beste spillemusen jeg noen gang har brukt .. Meget fornøyd med hvor presis den er og hvor godt den ligger i hånden...

Endret av adonay
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...