Gå til innhold

Les e-post mens du er frakoblet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste nytt: Agurker på tilbud!

Jeg tar to!

 

Haha. Skulle akkurat til og si det. Får litt ITavisen følelse når jeg leser slike artikler. Men, de må vel fylle opp siden med X antall artikler iløpet av en dag :roll:

 

Selv om det er ganske åpenbart er det bedre med få gode enn mange dårlige artikler.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

Synes denne nyheten er helt legitim, spesielt siden programmet selv ikke sier at det finnes en ny versjon og du kan heller ikke oppgradere, men må laste ned hele programmet på nytt (iallefall på s40 mobiler).

 

Den nye funksjonen er dessuten en gladmelding, for hvem har ikke sittet på kollektiv transport og skrevet en lang e-post, for så å miste forbindelsen og e-posten? *wallbash*

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156236

Jeg brukte Opera på mobilen min til å laste ned denne klienten hos Google. Etter å ha lastet den ned og trykket OK for å installere den, kræsjet Opera og mobilen generelt.

 

Deretter var all tekst på mobilen uleselig, og jeg har nå måttet ta den inn til reparasjon.

 

Sweet...

Lenke til kommentar

Det jeg fortsatt ikke forstår er hvorfor ikke dette epost programmet har "push" funksjon. Det klarer garantert og få laget det til feks Symbian og Windows Mobile. De har jo denne funksjonen på Android mobilen.

 

Eller er det bare jeg som har gått glipp av noe?

 

 

@ GoodIsh: Ouch. Det er jo utrolig kjedelig. Får du noen igjen på garantien i en slik situasjon da?

Endret av Ördög
Lenke til kommentar
Det jeg fortsatt ikke forstår er hvorfor ikke dette epost programmet har "push" funksjon. Det klarer garantert og få laget det til feks Symbian og Windows Mobile. De har jo denne funksjonen på Android mobilen.

 

Eller er det bare jeg som har gått glipp av noe?

 

 

@ GoodIsh: Ouch. Det er jo utrolig kjedelig. Får du noen igjen på garantien i en slik situasjon da?

Hva skal man med dette på programmet til en Windows Mobile-enhet, når den allerede har Outlook innebygd? Veit ikke hvordan det er med symbian, men regner med at den har en kraftigere e-postklient enn de fleste andre telefoner.

Lenke til kommentar
Det jeg fortsatt ikke forstår er hvorfor ikke dette epost programmet har "push" funksjon. Det klarer garantert og få laget det til feks Symbian og Windows Mobile. De har jo denne funksjonen på Android mobilen.

 

Eller er det bare jeg som har gått glipp av noe?

 

 

@ GoodIsh: Ouch. Det er jo utrolig kjedelig. Får du noen igjen på garantien i en slik situasjon da?

Hva skal man med dette på programmet til en Windows Mobile-enhet, når den allerede har Outlook innebygd? Veit ikke hvordan det er med symbian, men regner med at den har en kraftigere e-postklient enn de fleste andre telefoner.

 

Det var vel ikke det jeg spurte om. Det jeg lurte på er hvorfor de ikke lager push funksjon til programmet. Det er ikke sikkert alle ønsker og bruke WM eller Symbian sitt innebygde alternativ.

 

Symbian sin epostleser funker bra den. Enkel og bruke og enkel og sette opp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...