Gå til innhold

Lanserer skjerm for spillfantaster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg skulle kjøpt en skjerm i den prisklassen ville jeg ivertfall sett den før kjøp. Spesifikasjonene i seg selv ser ikke helt overbevisende ut, men dette vil vise seg i en test.

 

Jeg ville hatt høyere oppløsning, spesielt siden skjermen er rettet mot spilling, men så er det vanskelig å få i den størrelsen.

Lenke til kommentar
Spørs om denne blir verdt den høye prisen. 6ms og 1000:1 i kontrast er ikke akkurat nytt.

Siden det ikke står noe om hvilken type kontrast og responstid det er så går jeg ut i fra at det er statisk kontrast og svart-hvit-svart responstid. Det er på høyde med S-IPS-paneler.

 

AMVA har jeg ikke hørt om før. Er det noen som kan gi en kort beskrivelse over hva som skiller det fra andre typer?

Lenke til kommentar
Hva er prisen? Så veldig billig plat med lakk på liksom med dårlig ergonomi. Noe jeg kan lev med seff hvis selve skjermbildet er bra :)

 

Prisen ligger på rundt 8000 kroner, så jeg tror nok ikke den er noe kjøp for de fleste av oss.

 

De har jo lagt seg på helt feil prisnivå dersom det er gamere de sikter til.

 

Den fikk 9/10 eller 8/10 på Bit-Tech, så den er vel ikke helt perfekt. Og til denne prisen burde den vel fått 10/10 dersom den skulle vært et godt kjøp.

 

Pris/ytelse er vel et viktig tema her, og der tror jeg denne skjermen scorer veldig lavt. :)

Lenke til kommentar
Hva er prisen? Så veldig billig plat med lakk på liksom med dårlig ergonomi. Noe jeg kan lev med seff hvis selve skjermbildet er bra :)

 

Prisen ligger på rundt 8000 kroner, så jeg tror nok ikke den er noe kjøp for de fleste av oss.

 

De har jo lagt seg på helt feil prisnivå dersom det er gamere de sikter til.

 

Den fikk 9/10 eller 8/10 på Bit-Tech, så den er vel ikke helt perfekt. Og til denne prisen burde den vel fått 10/10 dersom den skulle vært et godt kjøp.

 

Pris/ytelse er vel et viktig tema her, og der tror jeg denne skjermen scorer veldig lavt. :)

 

De har vel formodentlig tatt hensyn til prisen når de ga den scoren, kan jo hende det er en kremskjerm, men pirsen gjør at den ikke får 10/10.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...