Gå til innhold

Nye abonnementer fra Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ikke noe særlig?

 

djuice control+ er jo meningsløst. Folk som har djuice control har det for å holde styr på tenåringene sine, og da hjelper det fint lite med minimumsfaktura. I tillegg så får du ikke overført eventuelt underskytende beløp til neste måned.

 

Super er da, om mulig, dårligere enn Fri20 med mindre man kan få fakturafratrekk på 1000 kr...

 

SuperPluss er da bare gunstigere enn SuperMinutt ved 100 samtaler eller mindre, det vil si 3-4 samtaler om dagen, grunnet høyere oppstartsavgift. En endring til det verre etter min mening...

 

SuperKontroll derimot, er en velkommen og trengt nyhet, (Litt billigere minuttpris enn Control mot et høyere fast beløp) og endringen på FriHet var mye trengt.

Lenke til kommentar

Tjaa, kan bare si jeg er glad jeg fortsatt har Djuice Allstar jeg! :|

 

Ulempen er selvsagt at jeg ikke får subsidiert telefon, men det overlever jeg. Koster som regel det samme, uansett.

 

Forresten, imponerende at det skrytes av at Djuice Control+ har gratis SMS til andre Djuice kunder, når det er en gratistjeneste.. :roll:

Lenke til kommentar
og de fortsetter å melke oss nordmenn med dyre sms-priser. I Danmark tar telenor (sonofon) 20 øre pr. sms...

Jeg betaler 8 øre pr. sms...

 

Jeg tror jeg skal gjøre det til min hjertesak å klage på norske sms-priser :)

Må heller ikke glemme den dyre datatrafikken, men man kan vel egentlig ikke sammenligne Danmark med Norge siden Danmark er på størrelse med Finmark og i tillegg er nesten helt flatt så det er lettere og billigere å lage/forbedre mobilnett der.

Lenke til kommentar
og de fortsetter å melke oss nordmenn med dyre sms-priser. I Danmark tar telenor (sonofon) 20 øre pr. sms...

Jeg betaler 8 øre pr. sms...

 

Jeg tror jeg skal gjøre det til min hjertesak å klage på norske sms-priser :)

Må heller ikke glemme den dyre datatrafikken, men man kan vel egentlig ikke sammenligne Danmark med Norge siden Danmark er på størrelse med Finmark og i tillegg er nesten helt flatt så det er lettere og billigere å lage/forbedre mobilnett der.

 

Hehe, det er klart at det er litt forskjell på geografi. Men nå har jo naturligvis mastene et begrenset antall brukere også, noe man må ta i betraktning, med tanke på at det bor 700 000 flere i Danmark enn i hele Norge, eller spesielt i forhold til de 70 000 (?) som bor i Finnmark :)

Uansett, utfordringene både økonomisk og infrastrukturmessig er naturligvis forskjellig i våre kjære små land.

 

Mitt poeng er uansett at sms virker til å være en evig melkeku. Minuttprisene synker jo til levelige nivå, og selv om datatrafikk er dyrt så synker prisene der også. Og joda, sms er også billigere enn for 10 år siden, men det har skjedd veldig lite i det siste når telenor stadig kan ta seg betalt 69 øre. Heldigvis er det noen lavprisselskaper som tar halvparten av dette, men skulle ønske de kunne utfordre enda mer.

 

Huff, nå høres jeg sikkert ut som en som skulle hatt sms-mania, men det er jeg altså ikke. Jeg er bare provosert :p

Lenke til kommentar

sitter med snakkis fra tele2 å er kjempefornøyd...synes disse abbonementene til telenor er helt hinsides:O

 

Snakkis fra telenor ringer jeg så mye jeg vil (eller 3000min i mnd) for 200kr i mnd. pluss at jeg får 100sms gratis som bare koster 39øre per stykk etter dette.

 

eneste jeg føler jeg brenner meg litt på er oppstartsprisen da jeg har utrolig mange samtaler hver mnd..:/

Lenke til kommentar

Synes disse telenor abonement suger, faen meg samme skiten heile tiden med små vridninger ene eller andre veien. Vil kanskje utgjøre 30 kr for noen å bytte til ett av disse abonementen. Også suger også datatrafikk prisen deres noe så inni FFFFFF. virker jeg misfornøyd så er det bare fordi jeg har telenor(og det koster meg nesten 1900 kr å bli kvitt det). Så snart den har gått noe ned så skal jeg aldri ha telenor mer, de grunnene det var til å velge det før med bedre kjappere kundeservice osv er nå bedre hos mange av de andre konkurentene.

Lenke til kommentar
Også suger også datatrafikk prisen deres noe så inni FFFFFF. virker jeg misfornøyd så er det bare fordi jeg har telenor(og det koster meg nesten 1900 kr å bli kvitt det). Så snart den har gått noe ned så skal jeg aldri ha telenor mer, de grunnene det var til å velge det før med bedre kjappere kundeservice osv er nå bedre hos mange av de andre konkurentene.

 

Data kan du vurdere noen av fastpris-tjenestene til Telenor, f.eks. fri bruk kveld/helg til 119 kr. Er ellers enig i at 12,50 kr per megabyte og 75 kr makspris per døgn er mye.

 

Ellers har du ingeting å klage over nå det gjelder å måtte betale 1900 kr for å bli kvitt Telenor, for det valgte du selv for å få billigere mobiltelefon.

Lenke til kommentar

ja har fast pris kveld og helg, men bruker det ikke så veldig mye så (40-60b i mnd, må av og til brukes på dagtid så da bi det ekstra), var heller ikke klar over at telenor hadde endret på sine bindingsavt. før var det vel 1400kr og 100 kr fratrekk pr mnd. Desuten var den gamle telefonen smadret og jeg fikk ny på forsikring, men jæveln i butikken mente det var bedre å binde seg enn å betale 1200 for mobilen. Jeg va stressa, fant ut etterpå at det va dårlig deal.

Endret av anordne
Lenke til kommentar
Jeg har nå Fri Fiks,hva skjer med det mon tro?Det passet meg veldig bra med mitt ringemønster.....

 

 

Sitter også med FriFiks og antar at de fortsetter med det. Passer også ypperlig til mitt bruksmønster. 330kr på siste faktura, og det for 6mnd bruk. Me like!

 

Fri Fiks er det eneste abonnementet hos telenor som er litt bra. Med oppstartspris på 0,69kr og minuttpris på 0,54kr er dette et mye bedre abo en Frihet og zero.

 

Jeg har Fri Fiks, med Fri Kontakt og SuperSMS i tillegg til at jeg har 70 gratis ringeminutter i måneden. Betaler 277kr i måneden. Eneste utgiftene jeg har utover det er ca 150kr i oppstartspris på Fri Kontakt.

 

Ellers synes jeg de nye abonnementene var dårlige. Feks at SuperPluss har en ringepris som går helt opp til 0,99øre er helt horribelt, smsprisen burde også vært 10-20øre lavere på dette abonnementet.

Lenke til kommentar

*sukk*

 

Disse abonnementene illustrerer (nok en gang) hva Telenor (Mobil) handler om -- repakketering av gamle prisplaner. Ingenting endrer seg. Prisene er de samme, selv om de ser ut som de endrer seg. Noe går ned, noe annet går opp for å kompansere for "tapet".

 

Kan ikke Telenor (Mobil) for en gangs skyld bare LAGE ET ÆRLIG ABONNEMENT?!

 

*frustrert over Norgest største, og bakenstreberske, operatør*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...