Gå til innhold

Denne koster 13 500 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

UTROLIG lekker telefon! synd de ikke kunne halvert telefonen, da skulle jeg kjøpt denne! ikke noe typisk firkantmobil eller slidetelefon, som jeg forøvrig er utrooolig lei nå! men den er jo avansert laget da, så da kan den ikke være billig heller. får håpe de kommer med en liiitt billigere versjon som koster 4-5000 :D

Lenke til kommentar

Jeg må jo innrømme at jeg likte designet på denne mobilen. Det var passe funky. I tillegg har jeg gode erfaringer med Razr v3i. Er dog litt spent på om de klarer å holde de de lovet med hensyn på talekvalitet, og ikke minst: batterilevetid. 13500 kr var jo en heller stiv pris da. Vi får håpe at den etterhvert blir billigere. Tvilsomt, kan hende, men like fullt.

Lenke til kommentar
Jeg må jo innrømme at jeg likte designet på denne mobilen. Det var passe funky. I tillegg har jeg gode erfaringer med Razr v3i. Er dog litt spent på om de klarer å holde de de lovet med hensyn på talekvalitet, og ikke minst: batterilevetid. 13500 kr var jo en heller stiv pris da. Vi får håpe at den etterhvert blir billigere. Tvilsomt, kan hende, men like fullt.

Med tanke på hvor gammel teknologi telefonen består av er ikke batteritiden noe ekstrem.

Lenke til kommentar
Med tanke på hvor gammel teknologi telefonen består av er ikke batteritiden noe ekstrem.

 

Du tenker på designmobilen? Muligens jeg ikke har lest artikkelen godt nok, men fant ikke ut av hvor lang batterilevetid den hadde. Razren min varer i en uke ca. Det er jeg godt fornøyd med.

 

 

Batteri: 7,3 timer tale, 400 timer hviletid.

 

 

bedre enn de fleste mobiler idag da.. hvertfall på tale.. og det var v3i'en også.. bra prate-mye-telefon.. håper denne blir billigere fort :D da kjøper jeg den!!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...