Gå til innhold

Nytt Syndicate på trappene? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette høres helt knall ut!

 

Syndicate og Syndicate Wars er to av mine absolutte favoritter gjennom tidene, og kunne godt tenkt meg et nytt spill i den serien.

 

Det var alltid moro og høre corporate agentene dro fram Minigun'ene og pepret løs.

 

For å si det slik: Før man hadde Carmageddon og GTA, så hadde man Syndicate og Syndicate Wars. Masse, masse gladvold og grotesk nedslakting. Med andre ord, masse moro for en hel generasjon av unge gutter og menn. :D

 

Det er i så fall et godt studio som skal lage det nye spillet, erfaring fra spill som Enclave, Riddick og Darkness tror jeg vil passe inn i den noget spesielle profilen som Syndicate franchisen har.

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

ohhhh yea!

 

Syndicate var rå tøfft. Utrolig vanskelig men får en vanvittig herlig feeling av å spille det spillet.

 

Litt kjipt å bli hengende fast bak en byggning når du ikke kunne se hva du satt fast i. Men jeg håper at de kjører 2d stil. Er så lei av at alt skal være i 3d.

 

Gledelig nyhet!

Lenke til kommentar

Hmm, tror jeg forsøkte Syndicate, men ga meg da spillet pwd'et meg hardt...

 

Men denne situasjonen minner meg litt om når nyheten om et nytt Fallout spill kom. En hel haug med fans ble først klame i hakket for så å bli meget skuffa av hva en så i trailere og preview-bilder.

Men en kan jo fortsatt håpe at de klarer å lage et nytt spill som holder på hva som gjorde det gamle unikt.

Lenke til kommentar

Tja vi kan jo håpe at de har samme tankegang som EA-studioet som laget C&C3 og det kommende Red Alert 3, nemlig å få inn mye av det samme elementene som gjorde de tidligere spillene geniale og samtidig legge inn visse nye ting som kan tilføre spillene noe nytt uten å ødelegge det gamle.

 

Personlig håper jeg at spillet har en god grafikkmotor, ala samme kategori som CÅC3/RA2 og SC2, og at man ser spillet ovenfra, med visse muligheter for zooming og god kamerastyring, slik at man kan se agentene også når de går bak en bygning. Bybildet bør vel helst være litt futurisk, noe innen samme kategori som Blade Runner, I' Robot og lignende. Lyd burde vel også være toppers, og mye av de gamle tingene som miniguns, mindcontrol, trafikk, store menneskemasser og et solid handlingforløp bør vel også vøre der. Bare for å nevne noe. :)

Lenke til kommentar

Syndicate Wars er kanskje et av de beste spillene noensinne, og multiplayer var det helt genialt, bare synd det med "Check error" som skjedde ganske ofte :(

Bullfrog var ikke flinke med multiplayer støtte i spillene sine. Magic Carpet multiplayer var dritvanskelig å få til å fungere (fikk det til å fungere i DOSBox for et halvt års tid siden) og Populous The Beginning gikk out of sync uten å si ifra.

Men av disse var det bar Syndicate Wars som faktisk var kult multiplayer.

Problemet med Magic Carpet var at magiene var ALT for bra mot borgene, i Populous så var Swamp magien teit, siden en måtte bare ofre folk for at swampen skulle forsvinne.

Eneste som er i syndicate wars, er at plasma lance er litt for bra i multiplayer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...