Gå til innhold

Anmeldelse: Littlebigplanet (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er imponert over kvaliteten på Daniel Guanios anmeldelser på Gamer.no så langt, spesielt med tanke på at han bare er 17 år. Men måtte man ikke være 18 for å skrive artikler for Gamer.no? Mener jeg har lest det et sted, uten at det har så mye å si. Unntaket som bekrefter regelen?

 

Uansett, dette er enda en god anmeldelse (og det skulle bare mangle når den kommer så sent :p).

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Jeg er imponert over kvaliteten på Daniel Guanios anmeldelser på Gamer.no så langt, spesielt med tanke på at han bare er 17 år. Men måtte man ikke være 18 for å skrive artikler for Gamer.no? Mener jeg har lest det et sted, uten at det har så mye å si. Unntaket som bekrefter regelen?

 

Uansett, dette er enda en god anmeldelse (og det skulle bare mangle når den kommer så sent :p).

 

 

Daniel i en alder av 17, skriver nå for Gamer.no etter sin tid som anmelder(freelanser)hos GameReactor hvor han har levert supre omtaler og anmeldelser.

 

Daniel ble skribent i GR da han var under 18 og det var vel jobben og erfaringene derfra som ga han jobben i Gamer.no. Uansett er det utrolig gøy å se en hardbanka nitendo fan nå omtale en flott annmeldelse av LBP. :p

 

Synes det blir for dumt å skulle holde igjen et spill pga. noe som står i en eller annen hellig bok/koranen.

 

Det blir som å si: "Nei, dere må holde igjen det og det spillet fordi spillet inneholder setningen herregud og er krengende for oss kristne. :nei: "

 

Jeg vil spille LittleBigPlanet! :innocent:

 

Ser ut som et veldig stilig spill, man kan visst lage noen ganske avanserte baner bare man har fantasi nok.

 

Kanskje jeg blir å skaffe meg en PS3 til neste år hvis det kommer flere slike perler.

 

 

Killzone 2 ,God Of war 3, Yakuza 3, Heavy Rain. ;)

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Ikke bare er det irriterende og tåpelig, men også provoserende!

 

Jeg er ikke muslim selv, men kjenner et par stykker og har fått litt kjennskap til hva Koranen inneholder. Jeg har over årene sett opptil flere spill som har benyttet seg av sitater fra bibelen og ingen av DEM har blitt sendt tilbake for revidering. Det er NØYAKTIG det samme grunnlaget.

Skal en religion tillates og ikke en annen? Ihvertfall for et såpass uskyldig sistat som de som er funnet i LBP. Minner ikke dette litt om undertrykkelse av religion, hmm?

 

Uansett, jeg har forhåndsbestilt og betalt spillet allerede og hadde gledet meg stort til neste onsdag. At det skal utsettes fordi en eller annen trangsynt [beeeep] er redd for at folk skal bli konvertert til muslimer ved å høre/lese et sistat er direkte urettferdig. Håper han/hun/de selv må oppleve det samme med noe DE gleder seg til.

Lenke til kommentar

Ja, det har jeg fått med meg.

Men HVORFOR var ikke det populært? Leste sitatene på Dagbladet og selv om den kanskje var av det vagt makabre så er det ingenting hårresiende med dem.

 

Nei, min intuisjon sier meg at dette bare er et utfall av ignoranse fra kristne fanatikere som ikke vil at "gode kristne amerikanere" skal bli besudlet av fremmede ideer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...