Gå til innhold

Blizzard om nytt MMO (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper dette spillet blir nytt og originalt. Denne bransjen har ikke akkurat vært for inovativ i det siste.

 

Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare.

Lenke til kommentar

De har skrevet at det skal være en helt ny franchise.

Mao, ikke Warcraft, ikke Starcraft og ikke Diablo (ikke rock'n'roll racing eller lost vikings heller går jeg utifra)

 

 

Det blir spennende hva de skal finne på nå, men det blir nok bra

 

Personlig hadde jeg håpet på et Starcraft MMO. Det er faktisk ikke så umulig som de skal ha det til

Lenke til kommentar
Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare.

For og si det sånn, er ikke pga grafikken at jeg spiller wow...

 

Edit: skrive feil

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Forøvrig kan Blizzard holde WoW populært i en del år til om de spiller kortene riktig. F.eks. om de oppgraderer grafikken og stadig kommer med små nyheter så vil de sikkert beholde en stor tilhengerskare.

For og si det sånn, er ikke pga grafikken at jeg spiller wow...

 

Edit: skrive feil

Jeg vet det, grafikken var ikke spesielt bra selv i 2004. Men for at WoW skal forbli populært de neste nårene kan det være nødvendig med bedre grafikk. Konkurrerende spill får bedre og bedre grafikk. Dessuten har Blizzard planer om å gjøre noe med det, usikkert når.
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...