Gå til innhold

Her er Gigabyte EX58 Extreme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så veldig spennende ut. Men det er standar ATX faktor så det skal ikke blir problemer for vanlige kabinetter. Og jeg tror at disse svære kjøleribbene er satt opp slik at man kan få plass til de største CPU-kjølere.

 

Dette blir vell neste system update, men skal gå for asus tror jeg. Er veldig spent på hvordan disse overclocker:)

Lenke til kommentar
Det første som slår meg er at ingen av mine gode kjølere vil noensinne få plass på det hovedkortet. Det andre jeg lurer på, hvordan blir det med sokkel 1336 og kabinetter ? Er jo ingen som støtter det som jeg vet om eller er det samme passformen til 775 egentlig ?

Størrelsen på hovedkort går ikke etter hvilken sockel de har, de går etter en annen størrelse hvor ATX er det mest vanlige.

Lenke til kommentar
Forøvrig: Uten at jeg bryr meg noe særlig, jeg har aldri vindu i boksen uansett, men det var særs grelle farger :)

Om man setter det kortet her opp mot tidligere kort fra samme produsent, vil selv den mest kverulante se en kraftig forbedring :p

 

 

tja, jeg har GA-x38-DQ6 og synes det ser mye bedre ut.. men det er vel kanskje bare meg ;)

Lenke til kommentar
Håper det kommer X58 i m-ATX snart.

 

 

det ser vi nok ikke, må vel vente på et G55 kanskje? siden vi hverken så x38 eller x48 men g35 og g45.

 

ser kanskje trangt ut , men tror ikke gigabyte lager et kort som ikke er kompatibelt med kjølere. men vi har ikke så mange kjølere til ny sokkel? noen som har hørt noe om det?

Lenke til kommentar
Kjører Gigabyte fremdeles mye Realtek? Skaffer ikke Gigabyte før de bytter ut dårlige realtek enheter :thumbdown:

Synes også det er helt utrolig at det fortsatt brukes søppel på nettverksfronten på slike kort. Det var en av grunnene til at jeg gikk for et hovedkort fra Supermicro (C2SBX) da jeg skulle bygge opp nettverkskontrolleren. Den maskinen kommuniserer mye med filserveren, og skal det gå raskt trenger jeg ordentlig utstyr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...