Gå til innhold

Bioshock 2 får navn (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

om det blir halvparten så dårlig som det første, så er det vel kanskje værdt å teste..

 

håper de fikser de største feilene med spillet, historiefortellignen, minigamet og

ffs forskjellig utsenede badguys... yay, morro å drepe de samme 4 forskjellige monsterene

igjennom hele spillet, og bli fortalt historien av elendig plasserte lydklipp

som man finner randomly undervann eller på lokasjoner som ikke har noe med storyfortellignen

å gjøre. Skulle tro de hadde litt mere peiling på slikt.. men tydligvis ikke.

Og uendelige dårlige abilities som man aldri kommer til å bruke..

 

og de "spøkelses" skikkeslene som er rippet fra FEAR kunne de spart seg for.

 

å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk

og rask action mot godt fortalt story og gameplay.

Lenke til kommentar
om det blir halvparten så dårlig som det første, så er det vel kanskje værdt å teste..

 

håper de fikser de største feilene med spillet, historiefortellignen, minigamet og

ffs forskjellig utsenede badguys... yay, morro å drepe de samme 4 forskjellige monsterene

igjennom hele spillet, og bli fortalt historien av elendig plasserte lydklipp

som man finner randomly undervann eller på lokasjoner som ikke har noe med storyfortellignen

å gjøre. Skulle tro de hadde litt mere peiling på slikt.. men tydligvis ikke.

Og uendelige dårlige abilities som man aldri kommer til å bruke..

 

og de "spøkelses" skikkeslene som er rippet fra FEAR kunne de spart seg for.

 

å gi dette spillet 9 er jo bare å opplyse værden om hvor mye man værdsetter medioker grafikk

og rask action mot godt fortalt story og gameplay.

Smaken er som baken (lukter vondt)...

 

Jeg synes Bioshock var ett av de beste spillene på markedet i fjor. Helt genialt skytespill nesten på høyde med Call of Duty, som jeg også regner med at du hater. Er jo nesten samme fiender der også. Bare russere og arabere... I Bioshock hadde du jo flere modeller av Big Daddys, flere typer Splicers og flere typer forsvarssystemer. Synes absolutt ikke Bioshock hadde få fiender.

Fortellingsmåten var også meget god. Den var ikke nødvendig for å komme vidre, men var alikevel spennende nok til å måtte finne ut hva som skjedde videre. Og de var plassert på akuratt de riktige stedene. Dersom du ikke har fått det med deg så var faktisk de opptakene om det som hadde skjedd i Rapture, på de stedene, mens du var borte.

Og dersom du ikke brukte Abilities så har du gått glipp av en god del av spillet.

Spøkelsene, ja jeg har ikke spilt FEAR, så for meg var det en fin ekstra.

Det eneste jeg har å utsette på Bioshock er dårlig sync på undertitlene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...