Gå til innhold

Planer om Mirror's Edge-oppfølgere (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis spillet blir like bra som jeg har fått inntrykk av (gjennom sniktitter og trailere på diverse sider), takker jeg ikke nei til en triologi. Store spørsmålet er om de greier å lage en historie som fenger nok til at de andre spillene føles som noe litt nytt. Hvis historien ikke blir fremtredende og engasjerende nok vil det jo fort kunne føles som det samme spillet. En annen ting må vel være å lage varierte miljøer. I første spillet som kommer nå er jo det en by som stort sett er ferdig. I et neste spill kan de jo legge historien til en by med bygningsarbeid etc.

 

Banebygging hørtes også artig ut. Men de må gjøre den så "avansert" at ikke alle banene ser prikk like ut, med bare litt forskjellig rekkefølge på ting. ^^

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Så lenge nummer en får en skikkelig slutt, er jeg fornøyd.

 

Men hvis de våger å gjøre hele avslutningen til en stor cliffhanger, blir jeg mildt sagt irritabel. Har spilt noen slike spill nå, og det er virkelig den dårligste typen ending man kan ha. Den slags hører hjemme i TV-serier, ikke i spill. Man bruker for lang tid på spillutvikling nå om dagen til at man bare kan si "Keep your seatbelts on for a couple 'o years, folks! This is just gettin' started!".

Lenke til kommentar
"EA allerede planer om ikke bare en, men to oppfølgere." Når har de ikke det?

Når har de tidligere hatt det? Kan ikke si jeg vet om så veldig mange trilogier fra EA.

Kommer ikke på så mye, men jeg vet de sa stolt at både too human og mass effect skulle bli det. Ubisoft har jo også vært litt frampå her. Har egentlig ikke noe imot trilogier generelt. Men jeg synes det blir liksom litt rart å annonsere dette før det første spillet har kommet ut. Det kan fort bli sånn at det neste spillet føles mer som en utvidelsespakke. Ta for eksempel rainbow six vegas 2 og g.r.a.w 2. Hvis du faktisk er interresert i historien, så er det litt kjipt at de skal lage sånn fortsettelse følger greier.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Selger de godt er ikke EA fremmed for å fortsette serien etter trilogien

 

La melkingen begynne. Typisk EA.

Ja, jeg liker mye bedre de som lager spill uten det formålet å tjene penger på det.

 

Alle vil jo tjene penger på et spill, men EA er jo helt ekstremt. Hvor langt har de kommet med Need for Speed serien nå? Tror de er på nummer 12 i serien, og vil sikkert fortsette en god stund.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Er jo ikke noe galt med det. Det er når spillene blir veldig like hverandre og kommer ut i rask hyppighet at man burde se rødt. Skal vi slutte å kjøpe mario spill bare pga de nye spillene som kommer ut, har teksten "super mario" foran seg? Forøvrig synes jeg ikke det bare er EA som er ille på dette. COD 5 som activision gir ut ser jo bare ut som en expansion, og Ubisoft gir ofte ut oppfølgere til spill i ekstrem hyppighet med varierende nyskapning. Men EA er kanskje verst nå ja.

Lenke til kommentar

bare de kommer med nye engines og ikke bare melker det gamle så blir dette bra.

Jeg har bra forventninger til Mirrors edge.

OG det dere "Gamefans" tar helt feil er at EA lager spillene, DE GJØR IKKE DET.

Dette er DICE games, EA bare payer dem massevis for Å gjøre dem kjente.

"Typisk EA, blabla".

Er dere helt noobs(sorry for ordbruket, men herregud altså).

Gjør heller litt research og få litt bedre dømmekraft på dem som faktisk lager spillene, dette spillet her kommer nok til å pushe grensene for realitet i bevegelse i fpshooters.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

EA eier DICE, så derfor teknisk sett EA. Få deg litt kunnskap da. Dessuten utvikler de jo mange spill selv, de er ikke bare utgivere. Som f.eks. Need for Speed som er utviklet av et EA studio.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...