Gå til innhold

To toppspill er ferdige (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

RA3 har jeg hatt kjempestore forventinger til, men etter jeg så sist trailer med power rangers og svømmende vepsehelikopter ble jeg særdeles skeptisk. Greit nok at mye av sjarmen med RA2 var de litt spesielle enhetene, men tror de har tatt det alt for langt i RA3. Heldigvis har vi FarCry2 å trøste oss med :)

Lenke til kommentar
DRM i Far Cry 2 også - http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/1...3496#2931023496

 

Det var den forhåndsbestillingen.

 

 

haha, utrolig mange som ble forbannet på det der. Mange som avbestilte sin forhåndsbestiling... Tenkte selv å kjøpe dette spillet, men tror ikke det nei. Når spillet kan tenke selv å "bruke opp" aktiveringer, maks tre, hvis du ikke bruker "revoke system" som de kaller det. dette securerom/Drm er BS, som egentlig ikke er noe stress for pirater, desverre. Bare lager ekstra styr som Vil kjøpe dette spillet.

Lenke til kommentar

Kansellerte Bioshock pga DRM, godt mulig jeg gjør det med Far Cry 2 også. Får uansett tak i det andre steder. Jeg skjønner virklig ikke hva poenget er... Får heller ta å forhåndsbestille Fallout 3. Er det DRM fritt?

 

Jeg kommer ALDRI til å kjøpre ett spill med DRM, prinsipp er prinsipp. Mye bedre å støtte de spillene som ikke hemmer brukerene.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...