Gå til innhold

Kulturo: Eon: Lavmål mot nye høyder


Bakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sweet! Jeg hadde jo helst sett at tingene kom i kronologisk rekkefølge da, spesielt siden jeg nå bor litt utsatt til og ikke like enkelt kan kjøpe månedens blad. Vel vel. Det kommer vel nok, om pengeduften blir stram nok.

Da er kanskje boken "Galskap satt i system" noe for deg. Her får du Lars første år med arbeid i kronologisk rekkefølge, mener jeg ;)

Lenke til kommentar

Mistet litt sansen for Eon og Wildlife etter å ha oppdaget Berkeley Breathed. For mye som minner om plagiat, ihvertfall i starten av serien(e). Alikevel så synes jeg at det er i de første årene av serien, da er serien morsom, synes at den har tapt seg i de siste årene da det virker som om Lauvik vil lengre og lengre bort fra Breathed. Synd, for det er morsomt, som feks når Bondevik blir smelt på tjukken. Det fører meg dog til en ting til; hvor har det blitt av Sulle, Eileen og Arcatus? Og hvorfor har Gonzales gått en del bort i fra å være nærmest sprøyte gal, til å bli mer "normal", så Lauvik de store likhetene med katten Bill i seriene til Breathed?

Det jeg lurer på er om dette er enda en bok i serien, ala Pondus-bøkene, eller er det mer frittstående? For da har jo Lauvik gitt ut 3-4 bøker som samler opp ganske så kronologisk sine tre serier (Eon, Wildlife og Oppgulp)

Endret av SobrietyMisfit
Lenke til kommentar
Sweet! Jeg hadde jo helst sett at tingene kom i kronologisk rekkefølge da, spesielt siden jeg nå bor litt utsatt til og ikke like enkelt kan kjøpe månedens blad. Vel vel. Det kommer vel nok, om pengeduften blir stram nok.

Da er kanskje boken "Galskap satt i system" noe for deg. Her får du Lars første år med arbeid i kronologisk rekkefølge, mener jeg ;)

 

Mon om jeg ikke har den boken et sted. Jeg er kronisk på det å kjøpe slike tegneseriebøker. Men av en eller annen merkelig grunn tenker jeg album når jeg hører den der "Galskap satt i system"-tittelen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...