Gå til innhold

Android-telefonen utsolgt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Synes telefonen ser veldig bra ut. Hadde det vært mulig å få den i norge, ville jeg nok kjøpt den.

Bestill fra USA om det er så viktig. Er nok det jeg kommer til å gjøre etterhvert med mindre den blir tilgjengelig i Norge fort nok :)

Lenke til kommentar
Selv om den har fått en del kritikk så tror jeg HTC har gjort et kupp med den der. Den kommer nok til å selge i bøtter og spann siden den er den første tilgjengelige telefonen med Android. Omtrent som når Asus var først ute med minibærbare (EEE).

Også er den i tillegg veldig billig! 1100 kroner med abonnoment i USA ;) .

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
Også er den i tillegg veldig billig! 1100 kroner med abonnoment i USA ;) .

Hva blir totalprisen? Må jo nesten vite det før jeg kan vurdere om jeg er enig i at den er billig.

Den blir langt i fra billig. Den får tilsvarende abonement som iPhone, og koster omtrent det samme som iPhone 3g i dollar. I Norge blir blir vel dette sånn 5-6 tusen for en som ikke er bundet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Den ser jo unektelig veldig sterk ut, men personlig tror jeg at jeg tar Touch HD over denne. Med eller uten android.

Valget ligger og hviler på det samme, Touch HD har jo en utrolig skjerm samtidig som den bruker WM (som er både en fordel og ulempe, alt ettersom) mens Android har QWERTY-tastatur og Android samt en del andre morsomme ting. Men hovedgrunnen er egentlig softwarestøtten, og at brukere selv kan lage det mest utrolige til Android. Hmm, time will show.

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

Hvorfor ikke? Som gammel Palm-fan så har jeg sett på diverse sider at de som kjøpte iPhone, var de som hadde Palm før (ivertfall førstegenerasjon). Mange så på iPhone som det den neste generasjon Palm skulle vært (er ikke helt enig i det selv, da HTC er mer det Palm skulle ha vært og faktisk er, HTC lager jo WM-Palmene, men det er jo ikke helt Palm da de kjører WM...) Men uansett, så er iPhone en dårlig erstatning for det Palm var, mens G1 med Android egentlig er nesten alt det nåtidens Palm skulle ha vært (Touchscreen + qwerty med Linux-derivert OS). En Palm-telefon med Android hadde vært midt i blinken, men en HTC med Android er slettes ingen dårlig erstatning. :)

Lenke til kommentar

Har virkelig troen på Android!

 

Google holder presentasjon om Android og utvikling på den på dagen@ifi 30. oktober i Oslo, så satser på å få litt inside-info der. Blir spennende å sammenligne med presentasjonen KnowIT Objetnet holder rett før om utvikling på iPhone... Digg at det er gratis for alle, gratis mat, gratis underholdning, og billige barer!

 

Sjekk for øvrig dagen.ifi.uio.no for mer info! :)

Lenke til kommentar
Selv om den har fått en del kritikk så tror jeg HTC har gjort et kupp med den der. Den kommer nok til å selge i bøtter og spann siden den er den første tilgjengelige telefonen med Android. Omtrent som når Asus var først ute med minibærbare (EEE).

 

Enig! Regner med at bøttevis av utviklere og programvarehus kommer til å kjøpe denne for og komme i gang med utviklingen av Android programmer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...