Gå til innhold

For oss som ikke er som MacGyver


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig med at dette var morro første gangen... Regner med de fleste har klikka seg rundt på thinkgeek på egenhånd nå.

 

Slike artikler blir bare interessante hvis dere samler litt ting og gadgets fra andre sider også.

 

Å kjøre to artikler hvor dere bare lister opp produkter fra en av kategoriene i thinkgeek sin site er bare dumt, og minner mest om spam.

 

Hadde vert mye bedre om dere da kjørte en feature om thinkgeek, hvor dere presenterte kategoriene av produkter og noen eksempler og lot leserne utforske siden på egen hånd om dere ønsket å vise fram denne siden.

 

Jeg mener at HW nettet bør holde seg for gode til å poste innhold som mest minner om den type spam jeg kan finne på dårlige blogger, eller motta fra ymse bekjente på mail eller facebook.

 

Ønsker dere å trekke fram en morsom site, som kan være av interesse gjør det skikkelig og skriv en liten feature og fortell om siden for så å linke videre for de som finner dette interessant.

Lenke til kommentar

Har faktisk kommet meg ut av en Tight spott ved bruk av Binders...

 

Jeg og en kompiss brukte 3-4 binderser for og levere ei innlevering i ei hylle til en lærer...

Hva i faen jeg gjorde med bindersene? Det er nødutganger på grupperommene på skolen der man må slå av et plastlokk som dekker over låsen (vrilås på insiden), brukte binders på og ta den ut uten og ødelegge.

Dermed greide vi og levere innleveringa...

Lenke til kommentar

Helt ærlig, blir dere betat av thinkgeek for dette? det er ikke noe forskjell på dette og en vanlig reklame, eneste forskjellen er plasseringa av reklamen.

Og det er stor forskjell på en artikkel med produkter og dette, da en artikkel gir informasjon om f.eks et produkt, med positive og netgative sider rundt saken.

Dette mener jeg ser ut som betalt reklame av thinkgeek.

Lenke til kommentar
jeg gjetter meg til at verken ildstålet eller guppy er lovlig å gå rundt med i lomma her til lands...

 

dette fordi de blant annet har en kniv innebygget...

Tror det er lov så lenge bladet på kniven er under 6 cm ;) .

 

Feil.....den 6cm idioti regelen gjelder bare for fly/flyplasser.

 

Du har lov til å bære kniv dersom formålet er jobb/fritid eller pynt(bunad, kofte)

 

Dersom jeg jobber som fx. snekker eller elektriker og har en olfa-kniv i brystlommen og tar en tur på butikken for å kjøpe meg lunsj, og jeg ble arrestert for å bære ett våpen ville jeg nok ha blitt lettere irritert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...