Gå til innhold

Online-delen av Fable 2 er klar (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må bare le av alle som skrev "jeg skal iallefall ikke ha Fable 2, når de utsetter online co-op med 1 hel uke etter launch!!"

Vel, nå kom den alikevel til launch så da er dere vel alle glade ?

 

Jeg er mest skuffet over at CE'n jeg bestilte blir strippet for Hobbe figuren. Hadde planer om å ha den på hylla så den kunne samlet støv sammen med Wii'en og PS3'en min.

Lenke til kommentar
Jeg må bare le av alle som skrev "jeg skal iallefall ikke ha Fable 2, når de utsetter online co-op med 1 hel uke etter launch!!"

Vel, nå kom den alikevel til launch så da er dere vel alle glade ?

 

Tja, jeg er en av de som vurderte å ikke skaffe det ved launch pga dette, men nå som det blir så frister det straks mye mer :)

 

Og, spillet er vel lekket på nettet så det er jo mulig å få tak i det der. Muligens andre, lovlige, metoder også som anmelder kopi.

Lenke til kommentar
Har spilt endel Fable 2 og syntes egentlig det var litt kjedelig. har gjort det før liksom. mange som kjenner Fable-universet vil nok like det og måten man kontrollerer spillet på var veldig enkel. Coop-delen kan nok tilføre ekstra dimensjoner

 

Tja, vet ikke helt om jeg kjøper den du.

Lenke til kommentar
Har spilt endel Fable 2 og syntes egentlig det var litt kjedelig. har gjort det før liksom. mange som kjenner Fable-universet vil nok like det og måten man kontrollerer spillet på var veldig enkel. Coop-delen kan nok tilføre ekstra dimensjoner

 

Er det jeg er redd for med dette spillet. Opplevde det samme med Fable, ble liksom litt lite av det gode.. Veldig nysgjerrig på hvor du har spilt det da.. :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg er en av de som vurderte å ikke skaffe det ved launch pga dette, men nå som det blir så frister det straks mye mer smile.gif

 

Og, spillet er vel lekket på nettet så det er jo mulig å få tak i det der. Muligens andre, lovlige, metoder også som anmelder kopi.

Men er da ikke Fable 2 bare til Xbox 360 for øyeblikket? Til de som har chippa xboxen sin da?

Endret av Morten Porten
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...