Gå til innhold

Monsterjakt til våren (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herregud for en røten grafikk :p

 

Tror egentlig grafikken ikke er så værst, på dette spillet..

Må huske på at skjermen på PSP er mye mindre enn det enorme bildet i artikkelen. :)

Ville egentlig vært mye bedre om gamer.no kunne publisert bilder fra PSP-spill i riktig størrelse, slik at vi ikke fikk feil inntrykk. :-/

Lenke til kommentar

Veit at det ser "grøtete" men som Rudi sier er psp skjermen mye mindre enn selve bildet...

Har selv brukt MANGE timer på Monster Hunter Freedom 2 og blir overrasket hver gang jeg ser nye landskap og hvordan monstrene er animert :D

Gleder meg sykt til å kjøpe den Europeiske versonen av Monster Hunter Portable 2G

 

Er et utrolig bra spill som jeg kan anbefale til alle med en psp!

Men er utrolig vanskelig i starten(resten av spillet også), så enten liker man det eller så hater man det og gir opp...

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Er enig med Mithos, for de bildene ga et helt feil syn på åssen det er i virkeligheten. Har selv

Freedom 2 (360 t playtid), og en, og har prøvd mhp2g (japansk versjon) og spillet i seg selv er eksellent, og grafikken er fantastisk, likner ikke noe annet jeg har prøvd til psp, og jeg har prøvd mange. Så som sagt, dårlige bilder som ikke er i nærheten av hvordan det egentlig er

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...