Gå til innhold

Epson Store åpnet i dag.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var innom butikken i dag og synes de fortjener honnør for innsatsen - fine lokaler, hyggelig og hjelpsom betjening!

 

Når det gjelder etableringen av "spesialist-konseptet" er jeg i tvil om dette vil bli et varig opplegg. Riktignok vil en god del interesserte fotoentusiaster benytte seg av ekspertisen og muligheten for "hands-on", men så lenge de samme produktene kan bestilles rimeligere over nettet vil butikken risikere å tilby gratis råd- og veiledning mens nettbutikkene stikker av med omsetningen.

 

Jeg skulle gjerne sett at dette ville bli anderledes fordi vi trenger fysiske forhandlere, men lommeboka kan være nådeløs.

Lenke til kommentar

FotoVideo har tjent mer penger på meg enn noen av de andre butikkene i Oslo til sammen, faktisk slo jeg til på et av messetilbudene de hadde nå, hentet en printer i butikken deres på Onsdag.

 

Synes de fortjener en plass i markedet, men igjen, det er ofte lommeboka som bestemmer hva som blir kjøpt hvor for min del.

 

Rent etisk, synes jeg at de som bruker fotovideo for kundeservice og informasjon også får finne seg i å kjøpe varen av dem også. Jeg bruker som regel nettet for research og plukker evt ting opp i butikken om prisen og leveringstiden er ok.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...