Gå til innhold

Halo 3 Recon avdekket i Tokyo (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at det blir noe multiplayer også. Ifølge xbox.com:

 

Expanded multiplayer collection:No Halo experience would be complete without groundbreaking multiplayer content, and Halo 3: Recon gives fans more of what they love. With exclusive new maps and expanded Forge options, Xbox LIVE® Gold members will find more multiplayer content than ever before with Halo 3: Recon.

Lenke til kommentar
Men blir dette som de snakket om, at det blir noe nytt å laste ned til Halo 3, eller blir det et helt eget spill?

 

Det er et helt eget spill, såvidt jeg har forstått. Men igjen blir det litt merkelig at den har "Halo 3" i tittelen.

 

EDIT: xbox.com sier "The stand-alone expansion..", so that explains it.

Endret av plusminus
Lenke til kommentar

Spill serien i kronologisk rekkefølge Digidice, kan gjøre opplevelsen mye bedre.

 

 

Ser vannvittig frem til mer Halo uten MC i hovedrollen!

 

Makes two of us.

Ikke at jeg har så mye i mot MC, digger egentlig han som heltefigur, men Halo Universet er så latterlig spennende at jeg får mark i ræva av mindre.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Vel, de holder jo på med et strategispill satt i Halo-universet (Halo Wars) og alle visste jo at de en eller annen gang ville lage en oppfølger. MS tjener jo inn for mye penger på Halo til at de i det hele tatt kan vurdere å la serien dø.

 

Nå la de vel strengt tatt ned Ensemble som drev og puslet med Halo Wars. Så vidt jeg vet har de ikke gitt tøylene til det halvferdige prosjektet til noen andre, enda.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...