Gå til innhold

DDR3-minne som lyser opp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fettumuli å få sove me det dær

 

Jeg husker fjernet fra tiden som student at jeg faktisk sov med pcen på inne på hybelen.

 

Sover folka nå til dags med hodet inni kabinettet? Må være en helv3ttes jobb for kiropraktor å brekke opp nakken igjen etter noe sånn.

 

well, bling bling. Hadde ikke kjøpt de om de kastet de etter meg, men... Smaken er som baken; den er delt og noen monterer lys på den.

 

DrE

Lenke til kommentar
Minnemodulene er i følge Crucial spesielt bygget for ytelsesentusiaster, case-moddere og folk som rett og slett har lyst til å ha noe som tiltrekker seg oppmerksomheten gjennom modifiserte eller vindusbaserte systemer.

Kan de ikke bare si det rett ut? Modulene er spesielt bygget for de som er interessert i glorete juletrelys og diskolys.

 

Lenke til kommentar
Lurer på om Crucial foretar markedsanalyser før de kommer med slike produkter... Hvis vi kaller denne tråden for en markedsanalyse så er det langt i fra noe interesse for slike produkter :p

De er jo eneste minneprodusenten som tilbyr LED lys på minnebrikkene (som jeg vet om, takker hw.no for det :p) derfor vil det som er interesert i dette kjøpe fra dem.

 

Og Crucial vil da kanskje få penger som ellers ville gått til et annet merke. (er ikke så mye forskjell på minnebrikker, blir litt som om du skal kjøpe ASUS eller EVGA skjermkort)

Lenke til kommentar

Haha dette er litt komisk.

 

Tidligere i dag kommenterte jeg at et X58 kort så ut som er overlesset juletre. I samme moment tenkt jeg "Det er vel ikke lenge før vi før datakomponenter som ser ut som Indiske busser".

 

Og her har vi det jammen *ler*

 

For å gi en lite innblikk i verdens bling-bling mekka.

gumlla_1090933468_686.jpg

Bare vent til kvelden og slå på alle lyktene på utsiden så ligner det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...