Gå til innhold

– Kan komme i år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Merkverdig at til og med, du ikke kan retningslinjene her inne.

 

Men anyway til saken, så ser jeg bare svart på dette markedet nå, med tanke på at det kommer jo faen meg nye ting hele tiden. Er som et stort imperium, uten noen formening. Kjøper man feks, en mobil til 4 lapper en dag, så er den til 2-3 lapper ikke lange tiden etterpå, samt det allerede har kommet 4-5 nye telefoner.

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar

Sånn har det jo vært både i mobilverden, dataverden, konsollverden, bilverden, ja, jeg kan vel fortsette en stund.

 

Tilbud og etterspørsel, folk bytter mobiler ofte, da er det greit å gjøre sånn for å tjene penger, det er bare vi selv som er skyld i at markedet fungerer sånn.

Lenke til kommentar
Men anyway til saken, så ser jeg bare svart på dette markedet nå, med tanke på at det kommer jo faen meg nye ting hele tiden. Er som et stort imperium, uten noen formening. Kjøper man feks, en mobil til 4 lapper en dag, så er den til 2-3 lapper ikke lange tiden etterpå, samt det allerede har kommet 4-5 nye telefoner.

Er ikke den blitt en myte etter hvert? Nå ser jeg bare på priser på telefoner u/abonnement, men har et inntrykk at de holder seg mye bedre i pris enn hva de gjorde tidligere.

 

Utviklingen går heller ikke like fort lenger. Hva man ser i dag, er mer enn bred oppgradering av telefonparken enn det er godbiter for early adaptors. N95 kom f.eks. på markedet for en trekvart evighet siden og man har ikke sett veldig stor teknologisk utvikling fra Nokia etter den tid. Samtidig spises forskjellen mellom Smartphones og "dumme" telefoner opp. Man skal ikke veldig langt tilbake i tid før en billig Smartphone var alle "dumme" telefoner overlegen - noe som neppe er tilfelle lenger.

Lenke til kommentar
Merkverdig at til og med, du ikke kan retningslinjene her inne.
Fin tittel på tråden, btw.

Disse trådene opprettes automatisk når en artikkel publiseres.

 

Jeg er enig med magnusalex om at det er langt mellom godbitene. Den største "oi"-følelsen jeg får av 5800 er prisen, hvis den klarer å holde seg lav.

Lenke til kommentar
Disse trådene opprettes automatisk når en artikkel publiseres.

Merkverdig med tanke på at det skiller seg 5 minutter mellom når artikkelen ble opprettet og til når posten ble opprettet. Men anyway, er det ingen unnskyldning på at han skal kunne gjøre hva han vil.

Endret av Nidaroo
Lenke til kommentar
Disse trådene opprettes automatisk når en artikkel publiseres.

Merkverdig med tanke på at det skiller seg 5 minutter mellom når artikkelen ble opprettet og til når posten ble opprettet. Men anyway, er det ingen unnskyldning på at han skal kunne gjøre hva han vil.

 

"Diskuter artikler"-forumet inneholder kun tråder som er knyttet direkte til sakene på forsiden av Amobil. Det opprettes én tråd per artikkel, noe som skjer helt automatisk. Det er riktig som du sier at det ofte er en liten forsinkelse mellom artikkel og tråd.

 

Uansett, i en forumseksjon opprettet for å diskutere artikler publisert på Amobil, må tråden nødvendigvis dele tittel med den redaksjonelle saken, som ikke er underlagt retningslinjene på forumet.

 

Vil til slutt understreke at journalistene våre ikke har friere tøyler enn andre forummedlemmer andre steder enn i artikkelseksjonen.

Lenke til kommentar
Disse trådene opprettes automatisk når en artikkel publiseres.

Merkverdig med tanke på at det skiller seg 5 minutter mellom når artikkelen ble opprettet og til når posten ble opprettet. Men anyway, er det ingen unnskyldning på at han skal kunne gjøre hva han vil.

 

"Diskuter artikler"-forumet inneholder kun tråder som er knyttet direkte til sakene på forsiden av Amobil. Det opprettes én tråd per artikkel, noe som skjer helt automatisk. Det er riktig som du sier at det ofte er en liten forsinkelse mellom artikkel og tråd.

 

Uansett, i en forumseksjon opprettet for å diskutere artikler publisert på Amobil, må tråden nødvendigvis dele tittel med den redaksjonelle saken, som ikke er underlagt retningslinjene på forumet.

 

Vil til slutt understreke at journalistene våre ikke har friere tøyler enn andre forummedlemmer andre steder enn i artikkelseksjonen.

Ok, hvis det er sånn at det automatiseres, legger jeg meg flat. Men, som du sier, er vel ikke noe unntak for de og.

Lenke til kommentar
Jo, men ta bare et eks, EA-GAMES lager spiller hvert år, imens si de som lager GTA bruker tid og gode ressurser på å lage spill. Spillene GTA er ti gange bedre i alt når det gjelder innad i spillet(uansett om det er to forskjellige sjangre).

Jeg vil faktisk si at GTA spillene ikke er så gode. Jeg blir rett og slett veldig fort lei av spillene og synes mange andre spill som ikke er brukt like mye penger og tid på er bedre.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Jo, men ta bare et eks, EA-GAMES lager spiller hvert år, imens si de som lager GTA bruker tid og gode ressurser på å lage spill. Spillene GTA er ti gange bedre i alt når det gjelder innad i spillet(uansett om det er to forskjellige sjangre).

Jeg vil faktisk si at GTA spillene ikke er så gode. Jeg blir rett og slett veldig fort lei av spillene og synes mange andre spill som ikke er brukt like mye penger og tid på er bedre.

Men nå er spill som feks, GTA veldig mye bedre enn andre spill på blant annet historie, og alle detaljene i spillet. Det er iallefall noe jeg selv syntes. Men smaken er jo som baken!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...