Gå til innhold

Toppmodellene du kan kjøpe nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahm... hvordan kan dere omtale iPhone som en "topptelefon"? Den er jo ikke i NÆRHETEN av spesifikasjonene til de andre telefonene dere nevner.

Selvfølgelig er det en topptelefon. Siden Apple kun har en modell, så blir det jo deres topptelefon.

Alle andre produsenter har "maaaaange" modeller, så der er det større konkurranse om å være merkets topptelefon. :dribble:

Lenke til kommentar
Ahm... hvordan kan dere omtale iPhone som en "topptelefon"? Den er jo ikke i NÆRHETEN av spesifikasjonene til de andre telefonene dere nevner.

Jeg er mer overrasket over at du tilsynelatende IKKE ser på det som en topptelefon. I så fall anbefaler jeg deg å teste den.

 

..og hva mener du om at "spesifikasjonene er ikke en gang i nærheten"? Selvsagt er de det - på noen måter over, på andre måter under, men vennligst ikke dum deg ut ved å komme med slikt tøv. Du kan jo starte med å prøve å finne en hvilken som helst annen telefon som har bedre touch-skjerm, bedre/raskere WiFi-håndtering eller et raskere OS.

 

Go on, I'll wait.

Lenke til kommentar

Jeg vil tørre å påstå at E90 er en mer toppmodell telefon enn det N96 er, selvfølgelig den er evig mye større enn de andre her men likevel brukervennligheten er enorm.

 

også for å legge til sånn på slutten, kan dere please droppe en iPhone diskusjon her også? det kommer opp hver gang amobil nevner den telefonen. :p begynner å misslike telefonen pga de evige diskusjonene, hehe

Lenke til kommentar
Jeg er mer overrasket over at du tilsynelatende IKKE ser på det som en topptelefon. I så fall anbefaler jeg deg å teste den.

 

..og hva mener du om at "spesifikasjonene er ikke en gang i nærheten"? Selvsagt er de det - på noen måter over, på andre måter under, men vennligst ikke dum deg ut ved å komme med slikt tøv. Du kan jo starte med å prøve å finne en hvilken som helst annen telefon som har bedre touch-skjerm, bedre/raskere WiFi-håndtering eller et raskere OS.

 

Go on, I'll wait.

 

Raskere Wifi-håndtering? Okey: Nokia E71. OG den takler Java samt flash. Rask prosessor innabords også gjør at den ikke kan mobbes for tregt OS.

 

Må touchscreen være til stede for at en mobiltelefon skal klassifiseres som toppmodell?

 

Iphone har ikke Bluetooth 2.0 (og langt mindre støtte for A2DP), videoopptak, fotolys/blitz eller autofokus. Dette gjør den teknologisk underlegen MANGE telefoner, og da nytter det pent lite hvor fancy skjermen fungerer.

Lenke til kommentar
kameraet på iphone duger akkurat. skal du kritisere den for noe får det heller være nazi holdningen apple har til tredjeparts programmvare

 

Jeg er av den oppfatningen at kameraet IKKE duger, så vi er nok rett og slett bare uenige der. Etter å ha tatt bilder med Nokias N82, som stiller med carl-zeiss/5MP/AF/Blitz/linsedeksel, er det virkelig ingenting fint å si om et stakkarslig 2MP kamera som ikke engang lar deg fange video.

 

EDIT: Rettet på 1,3MP/2MP.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Ahm... hvordan kan dere omtale iPhone som en "topptelefon"? Den er jo ikke i NÆRHETEN av spesifikasjonene til de andre telefonene dere nevner.

 

Så software teller ikke når man skal ta telefonene i betratkning? Hardware og spesifikasjoner er ikke alt, brukeropplevelsen teller stort sett mer enn om telefonen har HSDPA eller HSUPA, for å si det sånn.

 

Ingen annen telefonprodusent har et OS som er så behagelig, intuitivt, strømlinjeformet og kjapt i bruk som Apple har på sin iPhone (OSX). Dessuten har den betraktelig bedre lyd enn alt fra SE og Nokia.

Lenke til kommentar
La meg si det slik: En 2mp telefon uten bluetooth, videoopptak eller multitasking har ingenting på listen over topptelefoner å gjøre.

 

Det spørs på bruken. Dessuten har iPhone Bluetooth. En kan også lett få multitasking (App: Backgrounder) og videopptak (App: Cycorder) på telefonen via Cydia/Installer.

 

2mp holder i massevis for å vise på telefonskjermen eller sende via MMS/e-post.

 

Det spørs som sagt på bruken. Vi kan jo snu litt på flisa og si at iPhone defintivt er den beste musikk/media/spill-telefonen på markedet, og at ingen andre er like bra spesifikasjonsmessig! Verken Nokia eller SE når på langt nær opp til iPhone's musikk og video avspillings-muligheter.

 

Selv om en Lada i og for seg har god kvalitet og driftssikkheret så betyr det ikke at den er like morsom å kjøre som en Porsche.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...