Gå til innhold

HTC Touch Diamond får nye farger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvit kan jeg forstå men resten ikke. Med slike farger vil HTC tiltrekke seg "andre" typer kunder enn "proffe" og businessbrukere. Dette er vel og bra, og positivt for HTC, men kun der de tilfredstiller kriteriet å ha et OS som "alle" kan bruke. Jeg er veldig fornøyd med min Diamond, men det er mange "idiot" løsninger, og mye unødvendig knot som kunne blitt løst 100 ganger enklere. Er tidligere S60 bruker.

 

Touch Flo er veldig pent, men ikke spesielt brukbart. Hele grensesnittet virker litt vel halvferdig. Hvorfor lage touch flo kun på en håndfull funksjoner i telefonen? Hadde vært langt bedre og tatt steget komplett og tatt de mest brukte applikasjonene og laget i touch flo, og ikke bare middels der resten er tydelig Windows Mobile i bakgrunnen. Missforstå meg rett, Windows mobile er et svært bra OS, og er veldig imponert over alle muligheten jeg får ved å bruke det. Men Diamond blir markedsført som en telefon du kan bruke nettopp med mye "fingerbruk" og ikke stylus. Dette er desverre kun 1/10 sant. Det fungerer tålelig for programmer i Touch flo, men resten er det ikke brukbart, og du må likevel ty til stylus. Mange argumenterer også for at de "viktigste" elementene i OSet ble laget i Touch Flo. Dette er mye mulig, man da kunne de eks. laget hele meldingssytemet i Touch Flo, og ikke minst kalenderen. Da disse essensielle komponentene egentlig er ubrukelige uten stylus.

Endret av alaruz
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...