Gå til innhold

Oppgraderer minibærbar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må man sette i et simkort for å få det trådløse nettet til å fungere?

 

Ja en må sette i et sim kort. Regner med at det erlikt det jeg har på PCen på jobben. Setter i et tvillingkort og da er det bare å surfe i vei. Eneste som er dårlig med den Dell PC er at den bare har maks 3,2 Mb. Har en USB dongle som går opp til 7,2 Mb. Fungerer helt supert.

 

Ståle :yes:

Lenke til kommentar

Pokkern så spennende! Jeg tror denne blir høyst aktuell, men vil N10 få samme 3G-kort?

 

High-Speed Uplink Packet Access er en standard utviklet av Nokia, og går også under navnet Enhanced Uplink (EUL). Dette er ikke et alternativ til HSDPA (super-3G) men et tillegg som sikrer også rask opplastingshastighet på mellom 0,73 Mbps til 5,76 Mbps. Dagens opplastingshastighet i HSDPA-nettet ligger på 0,38 Mbps.
Lenke til kommentar
Pokkern så spennende! Jeg tror denne blir høyst aktuell, men vil N10 få samme 3G-kort?

Fant nettopp denne reviewen av N10, og ser ikke ut til at den får det.

 

Satser fortsatt på dualcore atom, nvidia 9300+9100chipset (el lignende), nextgen 3g med bedre hastighet, mulighet til 4gb ram, ssd/sata2 med passende størrelse og ikkeminst med en fin pris til før jul. Det hadde vært KNALL!

Lenke til kommentar
Satser fortsatt på dualcore atom, nvidia 9300+9100chipset (el lignende), nextgen 3g med bedre hastighet, mulighet til 4gb ram, ssd/sata2 med passende størrelse og ikkeminst med en fin pris til før jul. Det hadde vært KNALL!

 

Høres ut som en plan! Kanskje de klarer å koke i hop noe slikt neste år.

Lenke til kommentar
Hva er de reelle hastighetene man kan få med denne standaren her til lands? ... Finnes det abb med fast månedsavgift?
Det har tidligere ligget på rundt 1-2Mbps med 3.6Mbps-utgaven av HSDPA, men nå har vel både Telenor og NetCom oppgradert til 7.2-utgaven så kanskje 2-3Mbps? Telenor Mobilt Bredbånd Fri Bruk og NetCom Connect Premium koster 499kr/mnd. Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Acer la ut 3g drivere for en god stund siden til aspire one 110 og 150. Men ennda har de ikke dukket opp med innebygget modem. Dette hadde vært fint for meg så lenge jeg reiser 5 timer med tog hver dag + av og til i helgene :p

 

Noen som vet hvorfor netcom sitt edge nett av og til er helt dødt?

jeg har fult singal, men greier ikke å motta en eneste pakke, den bare sender ut litt av og til, men den får ikke svar...

Gjelder spesielle steder av og til. Det er helt dødt, også wap på mobilen er dødt på disse plassene...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...