Gå til innhold

– Itunes er veldig kult!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fri tilgang til musikk mot et fast beløp er uansett en genial modell spør du meg. I hvert fall for meg som forbruker. Når man i tillegg blir eier av musikken og kan benytte den som man vil etter abonnementsperioden går ut er det vel bare lossless-filer som gjenstår på ønskelista for min del. :) (såfremt utvalget er bra selvsagt...)

 

Dessuten slår det meg at EMI både var først med DRM-fri musikk på iTunes og også har kastet seg med på dette. Absolutt positivt vil jeg påstå.

Lenke til kommentar
FØKK itunes.

Jeg blir adrenalinsint av sånn software

Tør jeg spørre hva du bruker da?

MediaMonkey er mye det samme som iTunes funksjonelt sett, men er mye mer ryddig og logisk bygget opp, bruker veldig lite minne, er kun for musikk, veldig mye lettere å gjøre avanserte oppgaver, og har mange flere innstillingsmuligheter. Gratisversjonen er veldig bra, men vil du ha enda mer funksjonalitet kan du registrere MediaMonkey Gold for en liten slant.

 

Jeg bruker iTunes med iPhonen min nå, men MM-utviklerene jobber med støtte for synkronisering til iPhone for 2.x firmwaren enda.

Lenke til kommentar

Bindingstid? Swing and a miss Nokia!

 

Det er uaktuelt for meg å betale for noko som ikkje tilbys lossless format utan DRM eller noko form for binding.

 

Ved å kjøpe ein CD får eg alle låtene i CD-kvalitet, eg kan konvertere dei til akkurat kva format eg vil og putte dei på så mange PC-er og mp3-spelarar eg vil.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...