Gå til innhold

Tube avdukes i kveld


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokias nye trykkskjermsmobil skal lanseres i løpet av kvelden.

 

Les mer

 

Kan dere oppgi kilden som er "så imponert"? Tipper han har skapet fullt av skjorter med Nokia trykket på brystet. La oss nå vente å se hva dette er for noe. Rulle på menyen på forsiden høres for meg som en skikkelig turn off. Og at menyene ser ut som standard s-60 er for meg en enda større turn off. La oss håpe kilden har missforstått noe... La oss iallefall håpe at Nokia har et skall på utsiden som lar oss enkelt navigere til de mest brukte funksjonene, ellers tror jeg dette blir en ny trykkfølsom fiasko fra Nokia...

Lenke til kommentar
ellers tror jeg dette blir en ny trykkfølsom fiasko fra Nokia...

Jeg har dårlig hukommelse, nevn en trykkfølsom fiasko fra Nokia , er du snill....

 

 

Tja, husker ikke hva betegnelsen var, men de prøvde seg vel med et par håndsett med en variant av UIQ for noen år tilbake. Har selv blitt stilt til veggs med akkurat de to modellene da jeg påstod at Nokia aldri har hatt en telefon med trykkfølsomt UI. Tror nesten jeg måtte spise hatten min den gangen ;) Tror kun en av dem var tilgjengelig i Norge. De var vel myntet på det amerikanske markedet.

 

Vel google er din venn, her er en av dem:

http://www.symbian-freak.com/news/1105/nokia6708_fcc.htm

Lenke til kommentar
ellers tror jeg dette blir en ny trykkfølsom fiasko fra Nokia...

Jeg har dårlig hukommelse, nevn en trykkfølsom fiasko fra Nokia , er du snill....

 

 

Tja, husker ikke hva betegnelsen var, men de prøvde seg vel med et par håndsett med en variant av UIQ for noen år tilbake. Har selv blitt stilt til veggs med akkurat de to modellene da jeg påstod at Nokia aldri har hatt en telefon med trykkfølsomt UI. Tror nesten jeg måtte spise hatten min den gangen ;) Tror kun en av dem var tilgjengelig i Norge. De var vel myntet på det amerikanske markedet.

 

Vel google er din venn, her er en av dem:

http://www.symbian-freak.com/news/1105/nokia6708_fcc.htm

 

Hehe, fint å dra fram en telefon som kom ut før vanlige dødelige hadde hørt om touch screen engang. Tidene har forandret seg "endel" siden den gang. Og jeg tror nok Nokia har mer enn nok kompetanse til å komme frem til noe som fungerer bra.

 

Jeg håper iallefall det. Gleder meg til å prøve ut denne telefonen, selv om jeg også har utrolig lysst på Xperia X1, vanskelig valg selv om telefonene blir veldig forskjellige fra hverandre.

Lenke til kommentar

Jaja.. Litt spesiell skjermoppløsning.. Men skal bli morro og se åssen denne blir..

 

Vist dette nye Touch-opplegget ser veldig bra ut, så må jeg nesten ta denne også med i vurderingen til neste mobil..

Men blir prisen på samme nivå som Xperia og Touch HD så skal det være utrolig kjapp CPU og mye ram for at Tube forsatt er aktuell!

Lenke til kommentar

Blir spennende å se hva Tube blir som. Tør ikke få håpet opp stort da jeg frykter at Nokia har begynt å frykte innovasjon.

 

Var en periode Nokia "eksprimenterte", og slapp telefoner i alle mulige former, men det er det vel slutt på.

 

/me vil ha en ny telefon med samme tastaturoppsett som 3650.

Lenke til kommentar
– Skjermen er stor, og menyene er svært behagelige med god avstand mellom ikonene. selv om skjermen er lang, må man fortsatt bla seg nedover for å vise alle ikonene i menyen, sier kilden til Amobil.

 

Men dette er ifølge kilden ikke problematisk, og det skal være lett å treffe rullefeltet på siden av skjermen.

Jeg tror det når jeg ser det. Å måtte sikte seg inn med en negl (eller gud forby: en stylus) på scrolle-indikatoren på Windows Mobile er jo horribelt.

 

Jeg håper dette blir bra, men til vi vet mer velger jeg å se på "Tube" som en inkrementell endring som måtte til (= inkludering av touch-funksjonalitet i S60) enn en innovasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...