Gå til innhold

Nå kommer Samsungs teknomonster


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Touch-screen er morsomt en stund til folk forstår at de bare bruker mer tid på å fikle med det istedetfor det de egentlig skal.

 

Jeg er drittlei alle de "teknomonsterne" som kommer ut på dagens marked i dag. LEKETØY FOR VOKSNE. ikke noe mer.

 

Jeg har det fint med min MOBILTELEFON Motorola L6 jeg. Den ringer, sender SMS, har et VGA kamera som jeg bruker meget sjelden (og likegreit kunne vært foruten).

 

På enkelte mobiler i dag må du jo ha lest manualen for å starte en telefonsamtale med noen. Da har det gått for langt.

Lenke til kommentar

GPS er en ting. Kjekt i bilen og i marka. Men ellers neh.. dessuten litt bra og lære seg navigering selv også. Retningssans. etc.

 

Skritteller? hah så du trener mer pga det? fint for deg.

 

Nei nå er jeg bare sur og gretten merker jeg. Gammel grinebitter med tekno-skepsis.

Lenke til kommentar
GPS er en ting. Kjekt i bilen og i marka. Men ellers neh.. dessuten litt bra og lære seg navigering selv også. Retningssans. etc.

 

Skritteller? hah så du trener mer pga det? fint for deg.

 

Nei nå er jeg bare sur og gretten merker jeg. Gammel grinebitter med tekno-skepsis.

 

Vel, nå er vel målgruppen til amobil de som faktisk sitter og fikler med mobilen :p Den gjennomsnittlige leser på amobil er vel ikke den mest økonomisk fornuftige når det kommer til mobilforbruk (nå snakker jeg av erfaring ;) )

Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119

Har allerede bestillt denne på komplett, til langt lavere pris enn 6500,-

Dyrt ja, men det er den eneste mobilen på markedet som kan tilby følgende 3 kombinasjoner:

-Lav SAR verdi

-Wifi

-standard tilkoblinger, dvs miniusb til lading og data og 3,5 mm utgang til musikk

 

For min del så vil bytte av abonnement samt surfing på wifi i steden for gprs mer enn dekke inn det jeg betaler for telefonen..og med lav sar verdi så føler jeg meg litt tryggere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...