Gå til innhold

Demo: Pure (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For meg var virkelig all loadinga ett problem. Jeg fyrte opp demoen, den loada i to minutter. Så bytta den screen og mer loading. Ikke så lang som den første, men lang nok. Så skulle jeg begynne å spille, enda mer loading. Jeg spillte igjennom "treningsbanen", men etter det stod jeg fast. Det var der fyren stod å speida utover landskapet og sykkelen hans stod bak han. Trykka på en haug med knapper og ikke noe skjedde, så jeg bestemte meg å gå fra dataen i et par minutter. Da jeg kom tilbake hadde ikke det skjedd noe mer. Noen andre som har dette "problemet"?

 

Hadde de fått ned lastetiden på spillet hadde det vært mer attraktivt. Spillet mista mye av flyten.

 

Edit: Fyrte opp demoen en andre gang nå. Litt raskere nå, men for lang loading for min smak. Når det er sagt så er spillet i seg selv morsomt da, det lille jeg har prøvd.

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Har forsåvidt forandret litt mening om demoen nå... Spiller i Vista, så jeg leste readme-filen og satt derfor til kompatibilitetsmodus winxp og nå loader det på sånn ca. 30 sek i stedet for 4 minutter. Verdt å prøve for de som har enormt lange lastetider. Har også lest at hvis man alt-tab'er ut, så går loadingen raskere. Bare et lite tips til de som ble forbanna på loadetidene ;)

Lenke til kommentar

Hmm, skal prøve det, og komme med tilbakemelding :)

 

Kjører Vista 64 ...

 

Edit: Niks, gjorde ingenting

Edit2: Alt+tab trikset virket dog til en viss grad, men det sier seg selv at dette burde være unødvendig.

Edit3 (hihi): Når man først begynte å spille ble det jo moro, men har et lite problem: Noen som vet hvordan jeg bruker "special trick"? Trykker på knappen jeg har tilegnet, men ingenting skjer ...

Endret av The Stig
Lenke til kommentar
Det svaret sier meg trist lite, da jeg som skrevet ovenfor, har tilegnet egne taster ...

Var det endret til etter jeg skrev?

 

Hvis ikke beklager jeg for sløvheten...

 

Du må se etter knappene for tweak trick (?) eller noe sånt.... eller special trick....

 

Men ialfall, trykk begge dem knappene ned...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...