Gå til innhold

Bioshock klar for PS3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor ser spillet så crappy ut på PS3? Bioshock er ikke SÅ sykt tungt å kjøre. Og jeg tror PS3en er kraftig nok til å dra det godt. Kjøpte TES4 Oblivion til PS3 i helga og det ser jo laangt bedre ut enn både 360-versjonen og de fleste pc-versjoner (avhengig av maskinvare og plugins seff), men det flyter utrolig godt, noe som overrasket meg ganske mye.

Lenke til kommentar
Vel, nå bør ikke dere med X360 ha hypet dette spillet uten grunn. Jeg kommer til å kjøpe det. Kult at det kommer demo også. Gleder meg til torsdag.

 

@Moozoren: Både film og etterfølger er på vei.

 

Kilde

 

 

Jeg har iallefall ikke hypet det unødvendig.

En god historie, et utrolig vakkert utopia, troverdige rolletolkninger, nervepirrende atmosfære og stilig kamp-system.

 

Gled deg.

 

 

to produce a BioShock movie, to be directed by Gore Verbinski (Pirates of the Caribbean, The Ring) and written by John Logan (Gladiator, The Aviator, Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street)
Dette kan faktisk bli noe mao.

 

 

 

In response to the game's high sales and critical acclaim, Take-Two Chairman Strauss Zelnick revealed in a conference call to analysts that the company now considered the game as part of a franchise. He also speculated on any follow-ups mimicking the development cycle of Grand Theft Auto, with a new release expected every two to three years.

 

On March 11, 2008, Take Two Interactive officially announced that the sequel to BioShock is being developed by 2K Marin, and is expected to be released before the 2009 holiday season.[74] In an August 2008 interview, Ken Levine mentioned that 2K Boston was not involved in the game's sequel because they wanted to "swing for the fences" and try to come up with something "very, very different".

 

BioShock 3 has also been announced, with its release likely to coincide with the Bioshock film.

 

Skremmende og samtidig hyggelig lesning.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...