Gå til innhold

Her er Asus Rampage II Extreme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var litt dumt at de ikke kunne ta et bilde med original kjøler, og før de ødela det hele inntrykket av kortet. :p Kommer ikke den med en pen Fusion block?

 

Jeg liker at denne har 3PCIe med både SLI og Xfire. Dette kortet vil jeg følge nøye med og hvis den kan holde samme kvalitet som ASUS Rampage Extreme, da kommer den sikkert til å havne i kassen min snart.

Lenke til kommentar

Switcher direkte på kortet, samt målepunkter for Vcore osv. = rent GULL for en entusiast. :)

 

Men at det skal koste 3000'ish er jeg ikke spesiellt glad for. Det begynner å bli i meste laget. Man kan jo få helt greie hovedkort til og med med SLI støtte for langt under tusenlappen, og disse entusiastversjonene er tross alt ikke SÅ mye bedre.

 

Vi får se hva den reelle prisen blir, og hva alternativene ender opp med å koste.

 

-Stigma

Lenke til kommentar
Switcher direkte på kortet, samt målepunkter for Vcore osv. = rent GULL for en entusiast. :)
Jeg synes det blir litt for myntet på de som sitter å tester CPUer, Minnebrikker og skjermkort på løpende bånd og har hovedkortene liggende báre på pulten med komponentene i ring rundt. Så fort man setter hovedkortbrettet/kortet inn i kabinettet så er jo denne knappe"gimmiken" tildels bortkastet uansett.

 

Jeg savner gode produkter i sjiktet mellom dette og P linjen.

 

Jeg mener de også burde satse mer på X48 produkter da Nehalem kun kommer til å være en stor hype de første 9-12mnd uansett. Produsentene går litt i en felle her og det forundrer meg ikke om noen kommer til å lansere nye X48 produkter etter å ha feilet i markedet med X58.

 

LGA775 X48/P45-48 burde være satsningsområdet og mainstream inntil Q3/Q4 2009, hvor X58 heller får være en minoritet for å ha produktene.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Det var først i 2007-2008 at HW virkelig ble billig, så at det skal bli "over snart" er nå helt feil.

 

Ny teknologi er alltid dyrt i starten, dog er X58 uhensiktsmessig dyrt og jeg oppfordrer de aller fleste til å holde seg på X48 med DDR2 til minst Q3 2009 av både prishensyn og modningsprosess på den totalt nye plattformen(ikke vare chipset og cpu) til Intel.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...