Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis denne faller på en pris rett under 3k uten abo. så tror jeg den vil selge bra.

 

og med den beste oppløsningen nokia har kommet med (far as i know) så har den godt potensialet. spørsmålet er hvor godt S60 touch funker da... mulig derfor de venter med high-end telefonene til dette har blitt prøvd ut skikkelig.

Lenke til kommentar

Nettavisen:

 

Spesifikasjonene blir «ifølge internett» som følger:

 

- Quad band GSM, EDGE, UMTS og HSDPA

- 3,2” skjerm med 640 x 360 punkter

- 3,2 megapiksels kamera med autofokus og dobbel LED-blits

- VGA-videoopptak med 30 FPS

- A-GPS med Nokia Maps

- WLAN

- Bluetooth 2.0

- 3,5mm minijack

- 150 MB integrert minne

- microSD(HC)-kortleser med støtte for 16 GB, 8 GB skal følge med

- 111 x 52 x 15,5 millimeter stor

- 109 gram

 

http://www.nettavisen.no/it/article2244254.ece

Lenke til kommentar

Den omtales diverse steder på nettet som en "mid-range" telefon, så forhåpentlig vis er dette en overkommelig sak for kontoen. Selv har jeg kikket litt på Omnia og Touch HD, men synes de blir litt dyre. Dersom denne havner en tusenlapp eller to under, er oddsene gode for at det blir Nokia igjen.

 

Forresten noen som har noe formening om når denne vil dukke opp i butikkhyllene (hvis den blir lansert på tirsdag)?

Lenke til kommentar
Forresten noen som har noe formening om når denne vil dukke opp i butikkhyllene (hvis den blir lansert på tirsdag)?

vil tro at de har ønsker om rekke julesalget så vil tro den kommer rundt slutten av november starten av desember. det samme med touch HD egentlig, omnia kommer vel litt før.

Lenke til kommentar

er det bekreftet at den ikke vill ha noen fysiske taster?

 

den burde i alle fall ha alle meny knappene, dvs alle knappene som vanlige mobiler har som joystick/piltaster valgtaster etc.

siden jeg har ipod touch, og det er noe drit at den praktisk talt ikke har knapper, siden da må alle spill opereres med tilting som oftest og det er drit, la oss få ha valgmuligheter.

jeg spiller nå spore på ipoden og det er noe dritt.

 

hva slags spekulasjoner har dere da? jeg tror at det er minst 5mp kamera siden det har samsung lg etc, er det sagt noe om den er multitouch?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...