Gå til innhold

Fable 2 er ferdigutviklet (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sukk, da var det endelig klart at det er ferdig. Endelig, nå er det ikke lenge igjen til det kommer.

 

Folk kan si hva de vil si om Fable 1, det var kanskje litt mer linært enn forventet og ikke så full av valg som de lovet, men fytte rakkern det var morsomt å spille det så lenge det varte. Ren underholdningsverdig som ikke engang uberstore Oblivion har klart å overgå.

Lenke til kommentar
Har sett litt video fra Fable 2, og det ser meget lekkert ut. Har ikke spilt eneren enda, men ser jeg kan kjøpe det gjennom Xbox Live Marketplace. Noen som anbefaler å spille gjennom første spillet før jeg tar tak på toeren?

 

Trur ikke det er noen fortsettelse, men 1'ern er noe du vil spille gjennom uansett;) Hadde 1 problem med fable når jeg kjøpte det over Marketplace og det var når jeg drepte siste boss og så filmen ferdig kom det liten skurring så ble alt svart så kom jeg på xbox dashbord.

 

jeg som hadde gledet meg til å herje rundt og skaffe alle de beste gearsa når jeg var ferdig.

Lenke til kommentar
Bare til xbox? jaja:\

 

Er det mulig å emulere sånt eller?

 

Sikker mulig å få en brukbar emulering av Xbox 360 om 10-15 år. ;)

 

 

Så det kommer altså ikke til PC? UHØRT!

 

Jaja, jeg får vel vente da.. emulatorer kommer altid til slutt.

 

Jeg kan f.eks bruke Sega Dreamcast som eksempel. Konsollen kom på markedet for nesten 10 år siden, og det finnes per i dag ingen emulatorer som greier å emulere denne konsollen noe særlig bra. Det har nylig kommet en versjon av en emulator som kan emulere det delvis bra, men det er bare et eksempel på at det kan ta 10 år før du får en brukbar PS3/Xbox 360 emulator.

 

Jeg sa aldri at Fable 2 ikke ble å komme til PC, men utviklere liker å melke ut det de kan av konsollutgavene før de annonserer PC-utgavene. Fable kom til PC, så oddsen for at Fable 2 vil komme til PC er stor, men de har ikke sagt noe om det til nå.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...