Gå til innhold

Nvidia på hugget igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

YEAH BABY! Påtide med nye skjemkort, alle på dagens marked suger 100%. Crysis dx10 very high med AA = føles ut som pcen din er 10 år gammel. VIL HA! Penger ingen problem, betaler lett 5000kr.

 

Vel å merke KUN hvis det drar crysis på isbanen og siste banen i warhead med 60fps+ med 4x AA. Ellers må eg forsatt vente, begynner å bli lei. Ventet siden 8800 GTS 640MB. zzzz

Endret av HWBruker
Lenke til kommentar
YEAH BABY! Påtide med nye skjemkort, alle på dagens marked suger 100%. Crysis dx10 very high med AA = føles ut som pcen din er 10 år gammel. VIL HA! Penger ingen problem, betaler lett 5000kr.

 

Vel å merke KUN hvis det drar crysis på isbanen og siste banen i warhead med 60fps+ med 4x AA. Ellers må eg forsatt vente, begynner å bli lei. Ventet siden 8800 GTS 640MB. zzzz

 

Greit at spill driver skjermkortmarkedet framover, men bør vel være grenser.

Skal du kjøpe det sykeste skjermkortet og "runde" crysis 50 ganger på VeryHigh?

(Vet ikke om du hadde MP i tankene da, har ikke prøvd den og vet ikke om den er noe bra)

Lenke til kommentar
YEAH BABY! Påtide med nye skjemkort, alle på dagens marked suger 100%. Crysis dx10 very high med AA = føles ut som pcen din er 10 år gammel. VIL HA! Penger ingen problem, betaler lett 5000kr.

 

Vel å merke KUN hvis det drar crysis på isbanen og siste banen i warhead med 60fps+ med 4x AA. Ellers må eg forsatt vente, begynner å bli lei. Ventet siden 8800 GTS 640MB. zzzz

 

Greit at spill driver skjermkortmarkedet framover, men bør vel være grenser.

Skal du kjøpe det sykeste skjermkortet og "runde" crysis 50 ganger på VeryHigh?

(Vet ikke om du hadde MP i tankene da, har ikke prøvd den og vet ikke om den er noe bra)

 

Har runna det allerede par ganger + expansion. Men har lyst å spill gjennom det på høgeste grafikk noe eg ikke kan gjere per dags dato med skivipet av skjermkort som er ute. Crysis kom i 2007. Nå er det snart 2009 og eg venter enno. Blir oppgitt over hvor lang tid det tar på å få ut litt bra skjermkort for oss som vil ha alt på fult i spill og har penger til å betale for det. Hadde eg hatt endo mer penger hadde eg fått et spesialt laget kort i fra nvidia som eide alt men det har eg ikke så då må eg vente på normale kort som blir lansert.

Lenke til kommentar

En kunne lett spille gjennom Crysis med kort fra 2006, bare så du vet det.

 

8800 GTX i SLI taklet spillet fint. Spilte spillet etter at 1.2 kom ut, med riktige drivere, og en overklokket Q6600 og to GTX-kort (på noe over Ultra-hastigheter). Alt VHigh i DX10. 30-40 FPS. AA har man selvfølgelig ikke på i Crysis (FSAA kommer til å forsvinne ganske snart, i likhet med Crysis vil AA bli programmert inn akkurat der det trengs og ikke ellers).

 

Spillet er veldig følsomt da det gjelder fillrate, høye oppløsninger er ikke å anbefale. Jeg spilte det gjennom på en 720p plasma heldigvis, så jeg kunne holde oppløsningen nede.

 

Hvordan fungerer det på GTX 280 i SLI? Jeg ville da nesten tro at det ville være mer enn spillbart på noe slik.

Lenke til kommentar
YEAH BABY! Påtide med nye skjemkort, alle på dagens marked suger 100%. Crysis dx10 very high med AA = føles ut som pcen din er 10 år gammel. VIL HA! Penger ingen problem, betaler lett 5000kr.

 

Vel å merke KUN hvis det drar crysis på isbanen og siste banen i warhead med 60fps+ med 4x AA. Ellers må eg forsatt vente, begynner å bli lei. Ventet siden 8800 GTS 640MB. zzzz

 

Greit at spill driver skjermkortmarkedet framover, men bør vel være grenser.

Skal du kjøpe det sykeste skjermkortet og "runde" crysis 50 ganger på VeryHigh?

(Vet ikke om du hadde MP i tankene da, har ikke prøvd den og vet ikke om den er noe bra)

 

Har runna det allerede par ganger + expansion. Men har lyst å spill gjennom det på høgeste grafikk noe eg ikke kan gjere per dags dato med skivipet av skjermkort som er ute. Crysis kom i 2007. Nå er det snart 2009 og eg venter enno. Blir oppgitt over hvor lang tid det tar på å få ut litt bra skjermkort for oss som vil ha alt på fult i spill og har penger til å betale for det. Hadde eg hatt endo mer penger hadde eg fått et spesialt laget kort i fra nvidia som eide alt men det har eg ikke så då må eg vente på normale kort som blir lansert.

 

Kan du ikke bare kjøre disse i SLI da? Forøvrig går jo slike ting litt på spillet også, man kan jo helt fint programmere et spill i dag som neppe flyter i 2013 om man absolutt insisterer. Det jeg vil fram til er at det kan ligge litt i hvordan spillet er lagd også, ikke bare manglende skjermkortytelse.

 

AtW

Lenke til kommentar
Hvorfor Nvidia allerede velger å komme med en ny serie er så langt uvisst. I og med at produsentens nåværende entusiastserie yter over gjennomsnittet godt, og litt til, kan kanskje mange ha problemer med å forstå denne lanseringen.

 

Det er da vel ikke vanskelig og forstå? Jeg har ihvertfall ingen problemer med og forstå det. Er vel bare logisk etter at ATI tok ytelses tronen..

 

I følge ryktene er vel 350 ett dual 260 kort, eller er det kommet no nyere info siden da ?

 

Skulle bare ønske at det kunne ha kommet litt før.

Lenke til kommentar
forkortet.

 

Dessverre så driver ikke 9800GX2 det engang i quad på full pupp 1920 x 1200 :( Nye expansion var endo mer effekter i og det gikk endo tregere :( Klarte å kjøre crysis dx 10 very high med "noe lunde spillbarhet" 20+ 25+ fps i start område, kom til isbanen og der ble det 1-5 fps. Etter det sa jeg berre greit då venter vi på neste skjermkort som kjører dette her i very high med 60+ fps på isbanen så prater vi sexor :) Eg kjøre jo det meste annet helt fint på pcen så gidder ikke oppgradere til noe half asses som gir meg 30-40fps i crysis og endo mer i resten av spilllene som eg allerede kjører ok. MEN det er min mening, du trenger ikke vere enige og jeg trenger ikke å ver enig med noe andre sin mening heller osv. :) Betyr ikke at jeg ikke respeketre hva andre sier eller at jeg lager kvalme. hmm kjørte meg ut på noe emo greier her ser eg :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...