Gå til innhold

Tekniske problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, en kamerat av meg opprettet en konto for noen timer siden. Han klarer nå ikke å logge inn :lol:

Norske postnummer støttes ikke i registrasjonssjema pluss at listen med land er tom. Sikkert masse andre bugs i tillegg.

Håper det er rettet opp i innen i morra. Kameraten ska ha seg PC =P

Om brukeren hans ikke fungerer nå så be han sende en e-post til driftsavdelingen (drift[ætt]hardware[dått]no) med brukernavn :)

Lenke til kommentar
Haha, en kamerat av meg opprettet en konto for noen timer siden. Han klarer nå ikke å logge inn :lol:

Norske postnummer støttes ikke i registrasjonssjema pluss at listen med land er tom. Sikkert masse andre bugs i tillegg.

Håper det er rettet opp i innen i morra. Kameraten ska ha seg PC =P

Om brukeren hans ikke fungerer nå så be han sende en e-post til driftsavdelingen (drift[ætt]hardware[dått]no) med brukernavn :)

 

har dere problemer med tastaturoppsett[skråstræk]fonter også[spørsmåltægn] :!:

Endret av anordne
Lenke til kommentar
bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker?

Nei, du er ikke alene om det. Jeg har opplevd mange SQL-feilmeldinger, innlegg som har forsvunnet når jeg har forsøkt å legge dem inn, timeout på lasting av sider, og generell treghet over lengre tid. Det siste ser ut til å være verst midt på ettermiddagen og derfor antagelig forbundet med belastning på databasetjeneren.

 

Kanskje på tide å oppgradere kapasiteten litt?

Lenke til kommentar
bare jeg som har opplevd at forumet har vært ustabilt i flere uker?

Nei, du er ikke alene om det. Jeg har opplevd mange SQL-feilmeldinger, innlegg som har forsvunnet når jeg har forsøkt å legge dem inn, timeout på lasting av sider, og generell treghet over lengre tid. Det siste ser ut til å være verst midt på ettermiddagen og derfor antagelig forbundet med belastning på databasetjeneren.

 

Kanskje på tide å oppgradere kapasiteten litt?

 

Kan, jo ikke det, i hardware.no er det avkastningsgraden (økonomisk) som rår. Ser jo det klart på synkende kvalitet på artikler, for lite tester og tydelig en mer og mer ustabil plattform.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...