Gå til innhold

Samsung lanserer ny Armani-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det Samsung og Armani gjør, når de først lager en mobiltelefon som ser flott ut og er elegant å bruke, for deretter å lage en ny mobil som ser helt grusom ut? OK, det finnes værre mobiltelefoner, men dette er jo overhode ikke en designtelefon. Blir utvilsomt en Prada-telefon på meg hvis det kommer en oppfølger, Armani ble totalt uaktuelt nå.

Lenke til kommentar

det merkes at folk har candybar fobi her :p

jeg syns telefonen var kul jeg da, liker at det syns at det er en Armani telefon, og at den retter seg mot en spesiell brukergruppe (musikk) men jeg syns prisen er for lav, høyere kvalitetsfølelse, ikke så mye plast og en høyere pris er å forvente av en design telefon ;)

 

Edit: og plasseringen av musikktastene på venstre side av telefonen, var heller upraktisk, det krever at du må bruke venstre hånd hvis du skal skifte sang mens du gjør noe annet

Endret av zimmn
Lenke til kommentar

At det er en Emporio Armani-telefon forklarer jo litt. Jeg greide tydeligvis å overse det når jeg leste artikkelen :p Men det er ingen unnskylding for å lage en grusom mobiltelefon. Jeg synes også den er for billig. Er vel ikke ofte prisen blir klaget på den veien, men halve poenget med Armani forsvinner når den blir billig, uansett om det er Emporio eller Giorgio.

 

Vil ikke lyset på siden drepe batterilevetiden? Jeg hadde et lite lys på siden av min Nokia 7280, som blinket hvert 15. sekund. Det var veldig fancy, men batteriet varte jo bare en dag hvis jeg hadde det på. Slo det av, og batteriet varte mye lenger!

Lenke til kommentar

Uff varemerkeonani. Det værste er at den kanskje

kunne sett litt småstilig ut uten armanilogoen plastra

over hele telefonen.

 

De skjønner at de ikke skal skrive armani med store

bokstaver over dressene fordi det ville vært uestetisk

og rett og slett harry, så hvorfor skjønner de ikke

at det samme gjelder for en mobiltelefon?

Lenke til kommentar

Vel, no er jo Emporio den delen den Armani-linja som flashar logoen mest. Dressane er jo på den andre sida anten Giorgio Armani eller Armani Collezioni. Så eg kan godt forstå at dei skal runke opp denne logoen så mykje som mogleg ettersom det også står Emporio på telefonen. Dette er sikkert vel og bra for drabantbyungdom som trur dette er kult.

 

But no.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...