Gå til innhold

Gir Iphone MMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke om jeg er enig i at Amobil oppfordrer til å omgå bruksavtaler for telefoner. Men men...

Det virker som det er helt greit å bryte rettningslinjene til Apple, men å bryte andre lover og rettningslinjer blir slått hardt ned på :hmm:

Vil ikke kalle alle ord Apple skriver ned på papir for en lov, akkurat. Jeg har ingen problem med å installere hva jeg vil på et produkt jeg eier.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor apple ikke la inn MMS. skal da ikke være så vanskelig

SKjønner heller ikke hvorfor den ikkeh ar det NÅ. Men da den bare ble solgt i USA var det jo forståelig. Her borte i USA er ikke MMS vanlig i det hele tatt. Min amerikanske mobil har ikke mms funksjon. Å bruke tekstmelding har heller ikke vært vanlig før inntil nylig.

Endret av shaaland
Lenke til kommentar

Apple ser fremover. Apple ser sikkert ikke noen fremtid i MMS, selv om det er relativt nytt i forhold til SMS.

Apple har jo en tendens for å "vite" hva folk vill ha. I dette tilfelle har de bestemt at folk ikke trenger MMS.

Samme gjorde de da de lanserte iMac i 1998 UTEN diskettstasjon. Ganske uvanlig på den tiden.

 

Uansett, hva kan MMS som ikke e-post kan ? Og MMS har vell en mye mindre grense for hvor store vedlegg du kan legge ved (bilde,video,etc..)

Lenke til kommentar
Uansett, hva kan MMS som ikke e-post kan ? Og MMS har vell en mye mindre grense for hvor store vedlegg du kan legge ved (bilde,video,etc..)

 

MMS kan levere bilder/video/tekst til mobiltelefoner innen svært kort tid, er langt i fra allmenheten som har epost med push-funksjonalitet på telefonen sin. Det er derfor MMS har livs rett per i dag, til tross for at jeg personlig foretrekker epost. MMS er for dyrt, men jeg har brukt det i blant for øyeblikksbilder til venner og bekjente, for slike biler blir ikke like aktuelle når h*n som mottar dem først ser konsertbildet mitt to dager senere.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...