Gå til innhold

”Canon Store” åpnet i går


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden der er Canon som betaler for lagerhold av produktene og en ansatt, burde alle andre forhandlere av Canon forlange at de også betaler for dere lagerhold, og gjør opp med Canon når varen er solgt. Ellers burde de kutte ut og selge Canon. Det er nok av andre bra merker.

Og ellers så trenger vi jo virkelig "Europas største Canon Store" i lille Norge.

Og når varer skal selges på denne måten blir det jo veldig vansklig for kunden når han må ha ny ekspeditør for hvert kameramerke han vil se på.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke dette var noen god ide.

 

Hva gjør jeg hvis jeg skal kjøpe nytt kamera og ikke er sikker på hvilket merke jeg skal velge?

 

Stå i ørten forskjellige køer og snakke med forskjellige personer for hvert merke? Alle personene vil jo uansett prøve å selge sitt merke, og jeg vil stå igjen omtrent like usikker som før jeg gikk inn i butikken.

 

Er klar over at dette foreløpig kun gjelder Canon, men hva hvis alle produsentene får hver sitt hjørne av butikken på denne måten?

Lenke til kommentar

Vel.. du kan få Canon produkter til en lav pris.. bare sjekk Akams prisguide og velg den billigste leverandøren. At de har en Canon avdeling i FotoVideo syns jeg er helt ok.. hipp hurra. Da kan folk som ikke har like mye peiling gå innom og sjekke med en selger. Og at det er i Oslo har jo litt med befolkningstettheten å gjøre. Selv om jeg til tider hater at det skal være så altfor mange mennesker på bussen/trikken/t-banen..

 

Men som det Nikon menneske jeg er så håper jeg på en Nikon avdeling også :p

Lenke til kommentar

Tiden vil jo vise om dette er en god ide for de som ikke kjører Canon eller noensinne i ytre Smøla kommer til å gjøre det...

Har handlet praktisk talt alt hos FotoVideo og vil fortsette med det så lenge denne endringen ikke favoritiserer Canon framfor alt annet på markedet.

For de som kan markedsøkonomi burde vel dette bety at prisene på Canon plutselig gikk ned siden lageret står i butikken ? Hi-Fi klubben har jo kjørt rett fra fabrikk i alle år med lavere priser...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...