Gå til innhold

Trådløs X-fi for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo et X-Fi-produkt så jeg antar at Vista-driverne for X-Fi allerede støtter dette produktet. Så kan man jo selvfølgelig diskutere hvor bra de driverne fungerer. Jeg har aldri hatt problemer i verken XP eller Vista, men rapporter fra overalt sier noe annet.

 

Om det fungerer i neste Windows-versjon er vel heller tvilsomt. Ikke før driverne finnes. Jeg har ikke fulgt med på utviklingen av W7 så jeg aner ikke om det vil støtte Vistadrivere på samme måte som 2000/XP. Jeg håper ikke det! Jeg har ingen tro på Microsoft lenger igrunnen, så vi får bare se hvordan ting utarter seg. (Jeg synes det er på tida at de kaster all den gamle drittkoden og begynner med blanke ark. Det tror jeg alle involverte parter hadde hatt godt av, men det blir vel neppe økonomisk forsvarlig.)

Lenke til kommentar

Er det noen hensikt med dette Express-card alternativet? Det ble jo nylig skrevet artikkel om både innstikkskort og USB typer av X-fi. Synes Express-card typen stikker såpass langt ut av PC'en at det er hipp-som-happ hvilken type en velger.

 

Er det noe særlig kvalitetsforskjell på lyden, mellom de tre valgene vi nå har fått til sammen, fra Creative med de nye X-fi modellene?

Lenke til kommentar

Hmmm... Enda et Creative produkt... Synes det er ganske spektakulært at selkapet får til å spy ut nye produkter i sånn en hyppighet som Creative gjør. Enda mer spektakulært er det vel at selskapet ikke støtter allere utspydde produkter med gode drivere, kundestøtteordninger eller generell service.

 

Nei, Creative sine produkter anbefales fra min side ikke til noen, og jeg håper folk som har lyst på dette produktet tar en titt på kommentarene som har kommet i denne tråden. Det er en klar råd tråd her, og det er ikke kvaliteten påå hardware og software som Creative lager, snarere mangelen på kvalitet.

 

for each nyhet in hardware.no

if nyhet.Contains("Creative") then

Call slettNyhet()

end if

next

 

+1

 

:tease: Creative :tease:

Lenke til kommentar
Det er jo et X-Fi-produkt så jeg antar at Vista-driverne for X-Fi allerede støtter dette produktet. Så kan man jo selvfølgelig diskutere hvor bra de driverne fungerer. Jeg har aldri hatt problemer i verken XP eller Vista, men rapporter fra overalt sier noe annet.

 

Det er et fåtall som har problemer med Creative sine drivere. Veldig mange har hørt om folk som har problemer, men en veldig liten prosentandel har problemer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...