Gå til innhold

Sniktitt: Motorstorm Pacific Rift (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvordan er loadningen denne gangen da? i det første spillet loadet man mer enn man spilte og det gjorde at det ble lite spilling etter den første wow timen!

Litt vanskelig å si, det jeg testet var egentlig to separate versjoner, som hver hadde to forskjellige baner. Det var mye som virket uferdig. Lastetidene var litt lange - såpass at jeg stort sett valgte å resette løpet like før jeg kom i mål, slik at jeg kunne spille mer uten å vente på lastingen. Men det var f.eks. ingen mulighet til å installere noe til harddisken, noe jeg forventer vi får i fullversjonen. Så jeg tror det blir bedre. Helt grusomt var det uansett ikke.

Lenke til kommentar
Det første Motorstorm-spillet var jo ganske morsomt men fy fader så irriterende pick-up eller "strikkbåndmekanikken" ble etterhvert. Dersom jeg ikke vet at dette er ordnet opp i i oppfølgeren blir det helt utelukket å kjøpe spillet.

 

Jeg regner forresten med at dette spillet kommer med lokal multiplayer?

Strikkbånd-mekanikk burde være forbudt ved lov. Er så inderlig irriterende å kjøre sitt livs beste løp i et bilspill, bare for å bevitne at en bil kjører forbi deg ti sekunder før mål. *hrmf grrr*. Ellers skal det sies at jeg bare har prøvd demoen av originale Motorstorm. Men om oppfølgeren tilbyr like artig fysikk og store og åpne baner. Ja da har dere PS3-eiere virkelig noe å se frem til!

Lenke til kommentar

Flott at vi har muligheten for å skru av den "vise kræsj i saktefilm", da det var et svært irriterende moment på 1ern.

Hvordan var det å lande på huet, sprenger man da også? Dét og den forbannet lange loadetide gjorde 1ern ikke særlig gøy i mine øyne.

 

Håper hvert forksjellig kjøretøy ikke har like egenskaper, det ikke alle motorsykler skal kjøre like fort, like bra turbo, eller svinge like bra. Dette hindrer spillet i å bre seg virkelig ut :\

Lenke til kommentar
Kan ikke vente med å få kjøpt dette spillet, lastet ned demoen igår og det skuffet ikke i det hele tatt :D

 

Men det med kræsjinga er jo ikke så ille og hvis du synes det er så irriterende så er det bare å trykke på x som gal etter du har kræsjet...

 

 

Hvor i all verden fikk du tak i demoen?? Har leitet opp og ned og inn og ut i mente på PS store (PS store usa også) og finner kun 1er'n..

Lenke til kommentar
Jeg fikk en mail fra sony om at jeg kunne skrive inn en kode på nettsidene deres for å få demoen. Etter at jeg gjorde dette ble havnet demoen automatisk i min download-liste på PS3en.

 

 

Artig.. Hva måtte du gjøre for å få den mailen da?

Er det forskjellige koder eller er det bare en kode som alle får?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...