Gå til innhold

Pro Evolution blir Liverpool-spill (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 ting jeg umiddelbart vil ha utbedret i den nye versjonen:

 

1. Null problemer med framerate både i vanlig spill og i replays

 

2. Ufattelig forbedret online-ytelse. 2008 utgaven på ps3 er komplett umulig å spille over internett pga lagging og forsinkelser. Dette er et anerkjent problem med selve spillet, og selv med en god linje med alle nødvendige porter åpne, er det håpløst.

 

Hvis det skulle vise seg at ikke engang disse 2 punktene blir utbedret ser jeg ingen grunn til å kjøpe den nye utgaven.

 

Hva spillerlisenser angår er det totalt uvesentlig siden alle kan laste ned optionfiles som gjør alle de store ligaene lisensierte, og spilleroverganger i orden.

Lenke til kommentar

Konge med CL og Man Utd lisenser. Det med Liverpool er nesten grunn nok til å gå over til fifa, men det er bare nesten.

 

Og som nevnt av G. Sears, man kan enkelt laste ned Optionfiler som løser lisensmangelen. Eneste minus er at vi må vente en liten stund på dem.

Men hadde nesten foretrukket et Pes med Hvite vs. Grå drakter med navn som Kristiano Bonaldo og Dwayne Mooney foran det dårlige gameplayet som Fifa gang på gang leverer. Men det er bare meg.

Endret av Villanden
Lenke til kommentar
Men hadde nesten foretrukket et Pes med Hvite vs. Grå drakter med navn som Kristiano Bonaldo og Dwayne Mooney foran det dårlige gameplayet som Fifa gang på gang leverer. Men det er bare meg.

 

Så sant som det er sagt!

Hvorfor har PES så få lisenser egentlig? Litt jalla at laga som er "årets utgave's" alltid er bedre enn de egentlig er (les Tottenham og Newcastle ifjor).

Lenke til kommentar

Dette her er heilt latterlig.. Håper fan av alle andre lag i PL boikotter PES for å vise at ein ikkje kan satse på berre eit lag (hadde ikkje kjøpt det viss det berre var uchelsea, man utd eller barca heller. Eit slik spel skal ALLE kunne finne sin klubb) Ein kan ikkje berre fokusera på ein klubb. Eit slikt fotballspel skal vera nøytralt. PES har best gameplay, men elendig online på ps3. Dette får meg til å kjøpe FIFA 09 i protest mot at ein satser på Liverpool av alle lag.

 

edit: tok vekk ting som berre vil skape diskusjon

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...