Gå til innhold

Koble harddisken til TV-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet.

 

Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film.

Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov.

Den popcorn hour så jo genial ut. Må kansje skaffe meg en slik en etterhevert.

Lenke til kommentar
Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet.

 

Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film.

Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov.

Den popcorn hour så jo genial ut. Må kansje skaffe meg en slik en etterhevert.

 

:love: Kjøpt, betalt og pre-ordered. Hvorfor har ingen sagt dette før? O.o Genialt ! nå kan jeg hive pentium 3 pc'n som står i stua og samler støv :D (A-110 :D)

Endret av Chizzi_RoXe
Lenke til kommentar
Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet.

 

Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film.

Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov.

Et alternativ til Popcorn Hour A100 er Freecom Network MediaPlayer 450. Den koster 1400 kr (uten disk) hos Amentio.

Lenke til kommentar
Jeg bruker en hacket Apple TV som mediesenter. Fungerer strålende.

Støtter den FLAC og AVI?

 

Flac er vel noe kornglete å få til, men skal vist gå. (Selv bruker jeg bare apple lossless på mine macer)

 

Hvis man "hacker" apple tv tar den det meste, men tror den vil slite med 1080p.

 

Selv vurderer jeg en Mac Mini som mediasenter, med enten Frontrow eller Xbox mediacenter.

Lenke til kommentar
Eventuelt kjøpe den billigste Xbox 360-en til rundt 1500,- med minst like god funkjonalitet.

 

Popcorn Hour A100 er også et alternativ, da man slipper viftesurr mens man ser film.

Men til gjengjeld kan man jo ikke spille spill på den, så er vel smak og behov.

Helt klart det beste alternativet. Fikk tak i min før sommeren og liker den veldig godt. Også ganske regelmessige oppdateringer av firmware. Siste firmware (august) var som natt og dag, spesielt på mkv-formatet.

 

Anbefaler Popcorm Hour på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...